frallorna

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Lena - 11 maj 2012 22:20

 

-Hur glömska får man va?? Märta har namnsdag idag!!      

 

Lilla hjärtat vårt!  hon sover för kvällen nu, men hon har fått en del gottis idag, fast vi inte visste att det var hennes dag  

  

En till Märta som har namnsdag idag är Petrus dotter!!! söt som socker!!  

 

Namnsdagar är jag värdelös på att komma ihåg, läser sällan namnen på almenackan...

 

Nä de var inget bra alls på tv, hockyn hör jag på, men bryr mej inte så värst... får bli en veckotidning om en stund istället.

 

                                      Kvällskram!!  

Av Lena - 11 maj 2012 19:14

 

Blev en andra vända in till stan för gubben, & vi hängde på!  kollade om jag skulle hitta någon skön "bädd" för hundarna att ha i husbilen, men kammade noll, får kolla Djurmagazinet istället! där finns det med all säkerhet det jag söker  

När vi kom hem var det uppehåll några "minuter" typ... tog dom en & en, men Märta nästan vägrade! & när vi var 50 meter hemifrån öppnade sej himlen! ha ha..   gissa om hon pinade på hemåt?  

Petrus & Malte njöt av sina vändor   Harsyran blommar & växer! gott gott men kanske inte i denna  "kiss regionen"  

 

  

 

  

Annars så går det på som vanligt här hemma, bus & mys!  

 

Sitter & lyssnar på Katy Melua, sååååååå bra!! tycker jag  

 

Hockey snart, tänk förr, då älskade jag det över allt! men nu... nja, tror jag blivit mossig & gammal!  skulle hellre velat sett ett avsnitt till av Lats Dance! eller en romantisk film? ska kolla om det går någon bra...

Gubben jobbar nattskift, tråk åxå  -så vovvarna & jag får gosa ner oss bäst vi kan på golvsängen!

 

                                 Kram & fin kväll!!  

Av Lena - 11 maj 2012 14:38

 

Har storstädat datarummet, lagt på ett rent ur gammalt överkast, & fick vovvarna att "posa" en sekund...

 

Hur kul hade inte dom när jag städade? som småbarn precis! ha ha ha ha...  tog damtrasan & sprang iväg med, kvasten, sopen & alla saker jag bar ut bar dom in igen & vise versa!  tror vi hade lika kul alla 4:a & rent blev det till slut!  

 

Regn regn, det bara fortsätter...

 

                         Kram på er som kikar in!  

Av Lena - 11 maj 2012 12:16

 

Vi har inga hundburar, dom sitter fast i bätes selar istället, & Märta har kommit på hur super kul det är att sitta i mitt knä & kolla ut, när vi tagit bort nackstödet  

 

Men vi ska fixa burar, har i alla fall funderat på det...

 

Gubben hade några ärenden, så vi hängde på & åkte lite bil som omväxling, när man ändå inte vill vara ute då det spöregnar...

 

För övrigt blir det väl en del hundlek, eller rättare sagt dom 2 röda håller på! Märta ligger i mitt knä...

 

                                 Fin dag på er!!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards