frallorna

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Lena - 10 maj 2012 19:12

 

Efter jobbet åkte jag förbi på Djurmagazinet & inhandlade diverse förnödenheter! som hundleksaker, hundgodis, tandborsar & evighetsben & till katterna katttmat & en mat hållare.

  

 

  

Blev en förfärlig slit i leksaken! dom busade & lekte oavbrutet i  nästan 2 timmar!

 

Några ben & en leksak ska jag bära ut i husbilen  

 

Regnet fullkomligt vräker ner! får räcka med småkissar runt knuten  

 

Älskar programet på 8:an, En plats på landet från England! & om en stund Halv åtta finalen & sist men inte minst Lats Dance!!!

 

Ja detta är min vardag, har inga stora önskningar, -förutom att familjen får vara friska -, älskar mitt hemma liv, ingen "resar" typ, förutom med husbilen förståss  har inga drömmar om Thailand & så, skulle vara Grekland isåfall, men dit kan vi ju ta husbilen isåfall  kan inte ens tänka mej att lämna vovvarna hos någon annan en längre tid...

 

De är väl därför bloggen är ganska så enahandad ibland tycker jag, händer inte så mycket mer än att vi på vår höjd går lite olika hundpromenader!! & hittar olika skogar att vara i!!  

 

Somliga är nöjda så, jag & gubben tex.  

 

                                     Kram på er! vi ses!!  

 

Av Lena - 10 maj 2012 10:30

 

Bjuder på en bild från förra sommaren, bad, bad & åter bad på våra båt turer  

 

Skulle jag fotat idag hemma här, så hade bilderna sett ut som igår lek & lek!  

 

Moln & lite sol, ser ut som om regnet är på väg...

 

                   Kram på er mina fina som kikar in!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards