frallorna

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Lena - 22 april 2012 22:04

 


 


      Sådär! då var sista tårtbiten slut, & tänderna borstade  

Är det olika smaker på Pedigres Dentalsticks? hade jag ingen aning om förens jag såg det idag!... nåja, dom bryr sej iof. inte  

 

Alla hundarna men särskilt Märta är kabb slut som vi säger i Dalarna, & sover djupt djupt... det tar att fylla år!!  

 

                        Kram alla fina & sussa gott!  


Av Lena - 22 april 2012 18:10

 


 


 


Jag fick en "Groda" i precent, vet inte vad mamma tänkte på... jag har ju redan en kille! han heter Buttons & bor i Florida! så de så!!   -söt va?  

 

Sedan ville jag ut & åka bil, med säkerhetsselen såklar & sitta i mammas knä & titta ut! de äääälskar jag!!     åkte till hamnen, där var full rulle    -egentligen skulle pappa åxå hjälpt till, men han var ju på mitt kalas hela dagen lixom!!  

  

Traskade runt en stund ganska kallt, luktade lite här & lite där.

 

Ni frågade om jag bjöd dom här hemma på tårtan? SÅKLART!!

  

 

  

 

  

Ja så har min dag varit hitills!!

 

& Tack alla fina som Grattat mej!! älskar er!   /Prinsessan Märta Louise!

 

Av Lena - 22 april 2012 12:08

 



 

   


 


   


            Vårt Hjärta fyller 4 år idag!!!  


En lång väntan innan vi fann vår Märta Louise! frallor växte inte på träd på den tiden kan jag lova, nästan ett & ett halvt år blev väntan innan hon var vår!


Såklart glömmer man alldrig första ögonblicket, & så tafatt jag kände mej när jag tog henne i min famn, hon var så liten...


... & full i bus!!  släkten kom & sprang! ha ha ha.... Märta var skonigslös, småkusinerna grät, dom hade trott dom skulle få kramas med en mjuk valp, men istället tuggade hon i sej allt & alla!!  

Hon hade alla diagnoser mellan A-Ö!

& med facit i handen så var det hennes uppväxts fel, hon hade nog alldrig fått se världen eller mäniskor innan hon kom till oss...


Hon föddes i en stor kull, men en efter en dog, den sista i vecka 5...

3 överlevde, 3 kämpar! Märta & 2 bröder 


Många minnen kommer en dag som denna.... tänk vilken resa det blev!

   

  GRATTIS VÅR FINASTE PRINSESSA!!  


Idag är dagen bara din!!!!       


                               Kram alla fina som kikar in!  





Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards