frallorna

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Lena - 11 april 2012 17:04

 

Det kom en ljuvligt söt & mycket glad Lufsenburgs "Freja" förbi igår! sååå vacker!!

Svårt att få någon pangbild, när hon hade fullt upp att pussa alla!!  

      Gubben hade ärende till Hedemora idag, & jag skulle köpa glutenfritt bröd, Hemköp blev mitt val, gubben & hundarna satt kvar i bilen, & jag skulle bara ha... -jo tjena!! där hade jag kunnat vandra runt läääng! så mycket spännande som fanns till buds!  hittade RawFood  bröd! bara en sån sak! blev helt salig!!  Hittade andra goda kex, men får man äta Kornmalt om man äter glutenfritt?? hmmm... får googla  & så köpte jag tuber med Veg Ärtsoppa, brukar vara "präktig" & koka storkok själv, men de var säkert ett år sedan sist, så jag tog 2 tuber, & den var helt ljuvlig....  

 

   

 

   

 

   

Regn & tråkigt väder, så vi myser inne även idag...

 

                                         Kram kram!   

Av Lena - 11 april 2012 09:20

 

                                 Märta sömntuta!!  

 

Strax iväg en liten vända till mitt härliga jobb!

 

Regn idag!? tyckte dom sa det sista jag hörde igår, att idag skulle det bli uppehåll!?, men nu blir regn i morrn åxå!   "dom" har tydligen ångrat sej...  

 

                           Kram på er & fin onsdag!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards