frallorna

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

1 Aprill!!

Av Lena - 1 april 2012 14:12

 

             Vårt lilla skogstroll djupt där inne i skogen...


 

                           Vackra Tussan lekter i trädet!


 

& pippis kommer inte att sluta göra sej uppmärksam förens jag är klar...

 

Bara en mil bort har dom snöväder nu! & kollar jag in mot staden, så ser det ut att snart vara även över oss om en stund...

 

Slappo dag, ingen skog, vi bara latar oss.

 

& tänk så försmädligt att morgontidningarna inte fick luras idag! söndag & tidningsfritt! ha ha ha.. annars är det kul att se vad dom hittat på för skämt  & någon gång har jag gått på det åxå!  

 

Om snön luras jag dock inte! & nu kom den åxå!!...  

 

                              Kram på er mina fina!  


 
 
Piedra

Piedra

1 april 2012 14:16

Läste lite längre ner om ditt glutendilemma. Har du fått en säker diagnos att du är glutenintolerant? Jag blir jättejättesjuk om jag råkar få i mig gluten. Det är lurigt med soja- och qornprodukter. Nästan alla innehåller gluten eller spår av gluten. Man måste läsa på ALLT. :(
Kram! <3

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

3 april 2012 22:08

Lite bök kring diagnosen! men jag vet ändå att så är nu fallet! hela min släkt på min fars sida har detta med gluten, så jag får snällt ställa mej in i ledet ;)
Ja jag har lärt mej nu, LÄS LÄS!! ;)
Kram på dej!♥

 
optimist

optimist

1 april 2012 16:36

Fina Märta poserar så fint.
Katten i trädet. Springer den högt upp och har den lätt för att komma ner igen?
Snö, ja det har snöat här också och det var fyra grader kallt i morse.
Ibland kan det vara svårt att inte bli lurad av tidningarna, men det är onekligen lite spännande. Undrar om de har något på nyheterna på TV.
Kram och trevlig kväll.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

3 april 2012 22:06

Våra katter kan klättra allra högst upp i det högsta träd som finns!! & dom kommer alltid ner hur enkelt som helst! det säger bara swich! kanon duktiga klättrare! :))
Nu slapp vi bli lurade! i alla fall genom morgontidningarna he he.. ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

anki

1 april 2012 18:33

Vilka underbara kort - som vanligt vill jag säga. Ja snö det fick vi alldeles nyss här...och jag som trodde att det var vår för drygt en vecka sedan :((

Lena

3 april 2012 22:04

Tack!! :))
Vår kändes det som här åxå för ett litet tag sedan, men inte nu :(( ;)
Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards