frallorna

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Färdig!! ;)

Av Lena - 20 mars 2012 21:27

  Före dom nästan 4 timmar det tog hos frissan...


       & efter!!!    så nöjd så jag nästan svimmar!!!  hon plattade håret & pysslade på när färgningen & allt var klart, men...

-nej! -det är inte jag!!  jag vill bara kunna ruska på huvudet när håret är tvättat, låta mina lockar få falla som dom vill, möjligen lite frisyrgele i luggen (som åxå är busig) när man är bland folk... Så jag sköljde det & ruskade när jag kom hem, vilken skillnad va på dom 3 nedersta bilderna från plattat till ruffsigt!

-mycket mer liv!!

 

-vad tycker ni? strikt eller villt??

 

Hur som helst så blev det stor skillnad från hur jag var innan, & jag är totalt lyrisk över förvandlingen!!! så glad så glad så glad....   & vi konstaterade att det var 3 år sedan jag var hos henne sist!!

 

                       Nu väntar sängen! sov så gott!  

 

 
 
Kikkan

Kikkan

21 mars 2012 00:21

Gillar den sista bilden med naturligt "rufs", snygga slingor... önskar jag kunde ha sådana, kanske något att pröva nästa vinter. Mitt hår blir ju så blont på sommaren att ingen idé att kosta på slingor nu. Jag lovar också alltid mig själv att gå & få pedikyr oftare än vad jag gör nu, så skönt att även få fötterna ompysslade. Natti natti & sov gott. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

21 mars 2012 23:09

Tack! :)) ja visst blev slingortna fina!! är sååå nöjd! Mitt hår bleknar åxå jätte mycket under sommarsolen, så vi får se hur det ändras då ;)
Alltid skönt att bli ompysslad, men även om jag tänker att jag ska.. så blir det allt för sällan, får ta & skärpa mej kanske ;)
Kvällskram på dej!♥

 
kicki

kicki

21 mars 2012 11:33

Åh Lena du ser ut att ha så otroligt tjockt & härligt hår.....kul att kunna variera ,men nog är jag mer för det busiga:)
Kram

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

21 mars 2012 23:06

Ja jag har jätte tjockt hår! som en hästman säger alla frissor ;) men nu är det urtunnat, skönt de inför sommaren! :)
Ja jag "busar" på! ha ha.. ;)
Kram på dej!♥

 
skånepågen

skånepågen

21 mars 2012 13:07

Snyggt !!!!!

http://aake.bloggagratis.se

Lena

21 mars 2012 23:05

Tack tack!! :))
Kvällskram!♥

 
Tina

Tina

21 mars 2012 14:07

tjusigt!

http://www.tinric.com

Lena

21 mars 2012 23:05

Tack & bock!! :))
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Di

21 mars 2012 16:37

jättesnyggt:-)kram

Lena

21 mars 2012 23:04

Tack tack!! :))
Kram kram!♥

 
Kaisa

Kaisa

21 mars 2012 17:09

Skitsnyggt! :-) Det blev så fina slingor och den busiga varianten var bara så bra. Den passar dig och färgen är så livfull.... Kraaaam du fina ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

21 mars 2012 23:04

Tack & Tack!! :))
Ja jag kör den busiga ;) fniss & slingorna blir ännu vackrare i sol! ;)
Kramiz i natten!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards