frallorna

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Lena - 20 mars 2012 21:27

  Före dom nästan 4 timmar det tog hos frissan...


       & efter!!!    så nöjd så jag nästan svimmar!!!  hon plattade håret & pysslade på när färgningen & allt var klart, men...

-nej! -det är inte jag!!  jag vill bara kunna ruska på huvudet när håret är tvättat, låta mina lockar få falla som dom vill, möjligen lite frisyrgele i luggen (som åxå är busig) när man är bland folk... Så jag sköljde det & ruskade när jag kom hem, vilken skillnad va på dom 3 nedersta bilderna från plattat till ruffsigt!

-mycket mer liv!!

 

-vad tycker ni? strikt eller villt??

 

Hur som helst så blev det stor skillnad från hur jag var innan, & jag är totalt lyrisk över förvandlingen!!! så glad så glad så glad....   & vi konstaterade att det var 3 år sedan jag var hos henne sist!!

 

                       Nu väntar sängen! sov så gott!  

 

Av Lena - 20 mars 2012 09:12

 

                                En älsklings Prinsessa!!!  

 

Så vare tisdag, mulen start, ganska ruggigt & just nu ser jag någon snöflinga dala sakta ner, men stanna på marken lär dom inte göra...

 

Jobbar bara en liten stund, sedan hela kittet för håret! såååå spännande!  

 

                Kram mina fina bloggläsare! -vi ses!!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards