frallorna

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Lena - 12 mars 2012 19:13

 

           Ett vackert minne från augusti 2011 i Särna & solnedgång  

 

Promenerat massor idag på jobbet, & det känns på fötterna! eller under dom rättare sagt, tok trött efter 5 timmar, så när jag kom hem orkade jag bara lägga mej & vila...

 

I morrn får jag min sista järn påfyllning, men uch så less jag kände mej sist! då jag & sköterskan läste min Journal från 2010 & framåt. När jag fått mina 3 kurer, (som iof. hållit på så här sedan 2008) har det ändå alltid varit lååångt under medelnivån som jag ska ha när det varit klart!!!???

Brukar känna mej lite piggare 2-3 veckor, sedan kommer tröttheten tillbaks, inte undra på, alltid lär man sej något i livet!  & nu ska jag protestera! vilket åxå sköterskan tyckte, & skrev in det i min Journal!  

 

Nedstämdhet är mycket vanligt kan jag läsa, sån tur att det inte gäller mej då!!  för glädjen den tar järnet baskimej inte ifrån mej!   för då blir det krig!!  

 

Nu Halv åtta såklart!!   sedan Sofias änglar & sedan den där lite tokroliga serien på 1:an! fullt upp framför burken som sagt!

 

                                                 Kram på er!  

 


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards