frallorna

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Lena - 8 mars 2012 18:57

 

Åkte till mina föräldrar & grattade "morfar" sönerna kom åxå, blev massa gott fika förståss    prat & skratt!!


 


 


 


 

Gluten & sockerfri kokoskaka till mej! supergod!!  


 

Blev förståss en trevlig tur!

 

Snöandet tilltog när vi åkte   & lika eländigt flera timmar senare

-STOPP!   det räcker nu!!!...

 

Strax Halv åtta, & kanske nått mer? ganska dåliga program på torsdagar...

 

                                         Kram kram!  


Av Lena - 8 mars 2012 11:23

 


  Vet inte om det syns så mycket att vi har snö i luften, mer eller mindre snöande hela förmiddagen, känns som om våren spelar oss ett spratt!! minst sagt  fast vi ska få värme snart, så det töar strax bort! får vi hoppas!!

                     

Jag har en jobbig "passion" i livet, vet ni vad det är??

-Jo hundbäddar!!  

I datarummet som är på 11 kvadrat, har jag 3 stycken!! en dubbel teddy bädd (2 på varandra för bästa mjukhet), en tempur & en bia! i köket en dubbel Teddy till, & en på ett bord vid fönstret, i vardagsrummet en bia, sedan en bädd på hallsoffan, en på köks soffan, sängen i datarummet & golvsängen förståss!! 

-& ändå är det det första jag kollar, när vi får reklambladen på söndagar, om det är någon hundbädd med!  

-Andra kläd-shoppar, sko-shoppar, smink-shoppar, heminrednings-shoppar osv.

-undra hur många som har min last?? 

 

Nu är dock mitt konto tomt! hundmats köp & Peace & Love biljetter köpta till sönerna som fick dom i Julklapp, blev lite brådis, då vi fick veta att då Rehanna skulle komma hit, då såldes det biljetter som smör i solsken!

-vem nu hon är???  försöker tänka... men nä... har ingen aning!   

-Ååå va jag känner mej gammal & hjärndöd! men hon är säkert bra!!  

 

Om en stund ev. lite härligt jobb, & när jag kommer hem, en hundvända i förhoppningsvis uppehåll & sol!!? kan ju alltid önska... 

 

                                     Kram mina fina!!    

 

  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards