frallorna

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Lena - 3 mars 2012 19:51

 

 

  

 

 

    

 

Sådär ja, då har kvällen kommit, vovvarna har gått sin sista lilla kvälls vända, & nu väntar en skön tv kväll! Andra chansen & Gladiatorerna, jag kör en zappis!! låtarna har jag ju redan hört & ingen är så värst bra, & Gladiatorerna bara älskar jag!  

 

I morrn mina fina, då blir det andra bullar!! Vasaloppet!!! -jaaaaaa va kul!!   

-Klockan på rigning såklart! starten vill jag INTE MISSA!!!  den är så häftig!!

-& vilket väder alla åkare får!! bara en sån sak!  

 

                                       Nu mys! Kram kram!!   

 

 

Av Lena - 3 mars 2012 15:32

 

Blev en alldelens alldelens underbar åker vända! i både sol & värme  


 


 


 

             Lek lek & åter lek! sååå dom har njutit!

   

                                 Rulla rulla liten bulla! 

   

 

   

Äta snö! gjorde jag åxå! hörde på Fråga Doktorn på tv, att de där med att man får mask i magen om man äter snö, bara var en myt! & det som jag har trott på hela livet!  så idag när jag blev törstig av värmen, så åt jag lite snö! mmmm så uppfriskande!!   

   

                                             Tävling!!

   

 

   

 

   

 

   

                                    Ett Rådjur!!  

   

                                         Vackraste Petrus!  

   

                                        2 röda Gullrumpor!!  

 

Oj vilken härlig stund på åkern idag som blev närmare 2 timmar, gubben har jobbat natt, så det var bara jag & vovvarna, fickorna fulla i godis, inkallningsövningar utan störning, då vi hade hela vidderna för oss själva, jag strövade bara där, fotade & njöt, vovvarna luktade & luktade, massa nya dofter & Märta hon satt & solade till & från! bus & lek, mmmm så mysigt!  

 

Mat i magarna, vilat & nu är det skidskytte på gång!

 

Hoppas ni mina fina bloggisar åxå har samma härliga sol hos er!!?

 

                        Kram kram! vi ses till kvällen!   

Av Lena - 3 mars 2012 10:23

 

                  Vår fina, goa, snälla & älskvärda Aika!!  


 

                   Vår lika älskvärda & underbara Pucko!  


 

     & detsamma gäller vår fina underbara Kaisa! som är ca 17 år  


 

                 Vår härliga Baffe pojk buffar med Petrus pojk!  


 

& här är grannens misse, som jag helt plötsligt glömt bort namnet på! kolla vilka Reptilögon han fick på kortet! & ack så ur sött runt ansikte han har!!  

Gå hem nu sa jag till honom, som är okastrerad & ville gruffa med mina...

 

Underbar solig dag, funderar på om jag ska göra en åkertur? aningen kyligt, men solen börjar värma!  

 

Tänk bara tänk, för alla dom som firat Sportlovet i Dalarna denna vecka, sol så långt ögat räcker & värmerekord i vår stad som slogs i tisdags sedan 1800 talet!!

En Nässelfjäril har setts & en Blåsippa har det åxå hittats! & alla Hotellrum i hela vår stad är uthyrda! & trafiken till Romme Alpin är total!!

-sol sol sol & åter sol!!  

 

                                      Kram & fin lördag!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards