frallorna

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Freeedag!! :))

Av Lena - 2 mars 2012 11:51

 

Om en stund åker vi till skogen en vända, sedan till mina föräldrar & fikar & byter veckotidningar med varandra mamma & jag!  

 

Solen lyser från en klarblå himmel, lite kyligare & så blåser det, men vi klagar inte!

 

                                             Kram kram!!  


 
 
Piedra

Piedra

2 mars 2012 11:58

Jag skulle behöva ha hund så jag kom ut. Sitter bara inne och hänger, t o m i det här vackra vädret. Önskar dig och mina favoritfrallor en trevlig helg! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

3 mars 2012 10:49

Tack! :))
Ja jag får så mycket motion som helst! fniss.. bara att gå & gå vilket väder det än må vara! nästan i alla fall ;)
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Anna

2 mars 2012 14:15

Hej

Hi hi full rulle!
Trevlig helg, alltid lika kul att titta in...

Fbk har jub.utställning i juni i Kolmården, ska ni dit?
Anna o charlie

Lena

3 mars 2012 10:46

Tack!! :))
Vi ska inte ställa någon av våra, men kanske? att vi kommer dit & kollar? det har vi inte bestämt ännu!
Kram på er!♥

 
Kaisa

Kaisa

2 mars 2012 15:49

Mysfredag på er alla, två benta och fyrbenta :-) Kram, kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

3 mars 2012 10:45

Tack! & nu är det lördag, så dina kramar får räcka för denna dagen åxå! hi hi.. ;)
Kram kram!♥

 
optimist

optimist

2 mars 2012 16:34

Oj, så han springer. Det ser halt ut där i skogen, är det så?
Fiffigt det där med att byta veckotidningar, smart.
Trevlig fredagskväll.
Kram.

http://optimsit.bloggplatsen.se

Lena

3 mars 2012 10:44

Nej det var konstigt nog inte det minsta halt!! utan riktigt strävt under vattnet som rann på isen, annars hade han inte fått springa där, även en vovve kan göra illa sej ;)
Ja jätte kul att byta tidningar! det har vi gjort hela livet, även min moster är med, & så får vi en tidning av en åxå, inga givna regler, vi bara byter när vi träffas & så! :))
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards