frallorna

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Lena - 28 februari 2012 17:28

 


 


 

& hur kul var det inte att följa & försöka få tag i en bark bit i vattnet som rann på åker vägen?? samma glädje som småbarn!  


  & här en lite filmsnutt från vattnet!

  

 

  

Lite hopp & hej åxå, lek & mys, dofter & spännande saker som kommer fram i tö!

-pling pling  

  

                                         Herr Sötman!!  

 

Skönt att kunna gå till åkern, & bara låta dom vara, när min ork tryter, men på måndag får jag mitt första Järn dropp!  längtar...

 

Nu lite slappning på golvsängen, sedan en lill runda med vovvarna

 

                      Kram kram mina fina blogg läsare!!   

Av Lena - 28 februari 2012 14:11

 

Idag var vädret toppen, & Petrus fick följa med till jobbet! blev en lååång skön promenad i maklig fart, gissa om han gillade läget?  nya dofter, nya vägar & ett strålande väder med en sol som värmde så man fick knäppa upp jackan, & ändå var det för varmt  

 

Nu har vi ätit allihop, Petrus sover helt utslagen & när gubben kommer från jobbet får han vara hemma med honom, så tar Malte, Märta & jag oss en rundtur, eller till åkrarna...

 

                                    Kram kram i solen!!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards