frallorna

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Lena - 24 februari 2012 18:37


 


 


 

Vi får se om det syns någon film för er nu då? en del kan se & andra inte! knas...

 

Vi åkte i alla fall till skogen vid ett tiden, fikade   & hade jätte mysigt! fastän inte solen lyste...   

  

Mega mycket snö kvar som ni ser! lite mindre under granarna...

  

 

  

... gösses så kul dom hade idag åxå!  & hela pluss 7 grader!!

  Skogens Konung hade gått där före oss, men vi såg honom inte!

  

                             En framåt & en bakåt!  

  

 

  

 

  

 

  

Tänk att en pinne kan vara såååå rolig!! vet inte hur länge dom kivades & lekte med denna...

  

 

  

 

  

 

  

 

En & en halv timmes skog, sedan åkte vi in till stade & handlade lite mat som inte finns i vår Närbutik, Glutenfria Pizza bottnar   som jag fyllde med tomatpure, tomater, egna trattkantareller sojakorv i slantar, getost & slutligen Västerbotten ost, helt underbart gott blev det!!!! & bottnarna var kanon! får 5 stjärnor! 

 

Så till det trista, mitt Järn i kroppen var slut! som jag iof visste, men hoppades... 

Den 9/11 -11 hade dom med dropp lyckats få upp det någotsånär, & nu var det i botten igen, -vart tar det vägen???????

Så nu blir det dropp för hundrade gången... hur dom nu ska få in det i mej?... tur jag inte är stickrädd, även om det ibland gör så ont så jag nästan svimmar, då mina vener får kramp, brukar få ett ljudisolerat hörnrum på motagningen, så jag kan skrika så taket lyfter, tur det, för annars så tror väl folk utanför att det är mord på gång!  

 

Jag får sätta mej ner & försöka leta på något ställe på låren, som jag kan föreslå, för mina armar, händer & fötter går inte att sätta nål i längre.

 

Nog om detta! snart The voice!! hur spännande som helst!! men på 1:an, är det ett nytt tävlingsprogram, På minuten, det vill jag åxå se! men får bli på reprisen...

 

I morrn om solen lyser, blir det kanske isen om den inte är för blöt? & till någon ö!

 

Fortsätt att berätta om filmerna går att se! jag vet ju att ni är många som läser min blogg!!    

 

                             Kram & fin kväll på er!!  

 

 


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards