frallorna

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Filmtajm!! :)))

Av Lena - 23 februari 2012 18:56


 


 


 

När jag kom hem från jobbet, packade vi hundar & fika, & åkte till skogen! snacka om mycket snö!!! tjohooo så kul dom hade!!  

  

 

  

 

  

                                        Gorumpa!! 

   

 

   

 

   

                                       Cirkus akt!!   

  

 

  

 

På bloggen kan jag läsa om att det är så enkelt att ladda upp sina egna videoklipp, men tydligen kan alla inte se dessa!! varför vet jag inte, men läste på denna sida, då sod det: kan läsas på allts&ari  vad betyder det? något program att instalera? någon som vet?

Vill gärna vet om någon kan se? för annars så är det ju ingen ide jag lägger in filmsnuttarna!

 

Så snälla berätta!!!!  

 

I över en timme härjade dom på! full rulle från start till mål!!  vi traskade åxå i djupsnö, men inte i deras tempo!  

 

Fika bordet   där serverades lite gott & blandat!

 

Pluss 7 grader! det tackade vi för! riktigt behagligt  

 

Jobbat klart för veckan, & gubben är åxå ledig resten av veckan, & vi lixom dom flesta hoppas förståss på SOL!!  

 

& så var det förståss fint att vi fick en Prinsessa idag åxå!  

 

Jag hoppas verkligen att ni kan se filmsnuttarna?? någon har komenterat att det inte gått, & varför vet jag inte... -att ni kan se Malte som mer liknade ett skuttande Rådjur! & Märta som var mer under snön än över!  

 

                                       Kram kram!  

 

 
 
Simona

Simona

24 februari 2012 07:00

Det går fortfarande inte att se filmsnuttarna. Märta ser ut att ha roligt ☺ fredagskram!

http://pågottochont:blogspot.com

Lena

24 februari 2012 09:48

Tack för att du berättade!
Måste forska vidare i detta!
Ja kul hade hon & dom andra åxå hi hi!
Kram & fin fredag!♥

 
Jossan

Jossan

24 februari 2012 10:57

Jag är med i en tävling och skulle behöva din röst.

Följ länken under http://mynameisjossan.myshowroom.se/rosta-pa-mig-snalla/

Be dina vänner att rösta på mig de också och be dem att be sina vänner och så vidare. Ju fler som röstar ju mer poäng får jag och då vinner jag ju.

Mvh Jossan

http://mynameisjossan.myshowroom.se

Lena

24 februari 2012 11:54

Lycka till!
Kram!♥

 
Beatrice & Otto

Beatrice & Otto

24 februari 2012 13:29

Kan man se mina videos? För funkar inte mina så lär det ju vara fel på bloggplatsen...

http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

Lena

24 februari 2012 19:16

Har varit in till dej & kollat, men någon egenfilmad videosnutt såg jag inte att du hade!blädrrade 8 sidor tillbaks men fann ingen, bara en från Hundstallet, & den såg jag, men det är dom egna som inte syns, tror jag?
Såg massa underbara bilder på er underbara Otto istället!! han är verkligen helt underbar!! & stort GRATTIS till den fina utställnings placeringen!!! :)))
Kram kram!♥

 
optimist

optimist

24 februari 2012 17:31

Oj så mycket med snö. Härligt med skogspromenader, fast lite jobbigt är det allt att "bana väg".
Jag kan se dina bilder på filmerna, men det blir på min dator inte som en vanlig film, utan som bilder som visas, klickas fram efter varandra. Förstår du hur jag menar?
Ha en fin fredagskväll.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

24 februari 2012 19:13

Hmmm nej nu förstod jag inte riktigt!?
Har både bilder & filmer! & filmerna är som att se på tv typ, bilderna är bara bilder...
Eller så har du någon annan funktion på din dator?? var det verkligen filmerna som du såg upphackat?? eller klickades bilderna som var kort fram efter varandra som ett bildspel kanske?
Ja du, denna data värld ;) den är inte lätt den! he he..
Men kram & fin fredagkväll i alla fall!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

24 februari 2012 18:31

Första filmen kunde inte jag se men dom 2 andra,men jag förstår inte vart ni har varit för här hemma i skogen så är det bart,finns bara lite snö här å där och det är bara någon centimeter,så här väntar vi på våren å så fästingar förstås,dom är nog här snart,Hu,då!!!
Ha de Kerstin.

Lena

24 februari 2012 19:10

Ok! Tack då vet jag! ;)
Vi åker till Skommartjärn! där är mega mycket snö kvar!! tänkte på Fästingarna idag, när Märta hade något bös på ryggen, men nej, förhoppningsvis sover dom ett litet tag till ;) fast jag vet att Kasper hade en för inte så länge sedan hu hu.. :(
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards