frallorna

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Lena - 10 februari 2012 19:21

 

Blev en åkervända med spring i benen! kaffe, kaka & fotografering! som vanligt!


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Som ni såg så njöt vovvarna  lek & bus, lite inkallningsövningar, men hu så kallt det blev efter en stund, ändå var det bara minus 1...

 

Nu snart väntar The Voice, spännande! & så återstår att se hur kallt eller varmt vi får i morrn, en tanke har vi på att gå ut på Ösjön med vovvarna, fika vid någon ö eller så, minus 6 & sol/moln är utlovat.

Söndagen har dom i alla fall lovat sol & bara 1 minus! härligt!

 

                                  Kram & fin fredag kväll!!  


Av Lena - 10 februari 2012 11:00

 

Malte har sovit på min huvukudde hela natten, lilla hjärtat  denna bild är från arla morgonstund, han sov, men vaknade av blixt blinket. Han sover alltid vid mitt huvud, så nära det bara går, & ibland vaknar jag mitt i natten, av att han ligger & gosar med mej, pussar på kinden, sedan somnar han om, med tassen runt min hals, nära nära ,han bara är denna underbara varelse  

 

"Bara" minus 6! omslag i vädret igen, skönt! halv grå blå himmel.

 

Blev så full i skratt, när dom på Nyheterna berättade om Svenskars intresse för väder! tydligen bryr sej inte andra länders invånare så mycket i det! & hur det blir,

-knasbollar säger jag då, som inte förstår hur spännande det är!!!  jag kollar alla kanalers väder, det är som en dråg  

 

Nu simma lungt ett tag, skidskytte om en liten stund, sedan får vi se vad som blir, när gubben sovit klart efter nattskiftet!

 

                                     Kram & fin fredag!!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards