frallorna

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Lena - 7 februari 2012 17:28

 

Kom ett tjockt brev i lådan idag, förstod ingenting, vände & läste, -från en Bloggvän i Florida!!! som inte tyckte att jag skulle frysa så mycket! kolla vilken härlig scharl!!!

-Tjejer som vi är, Märta & jag, så får vi väl ha den tillsamans  -& Märta, hon blev så drömsk när hon provade den, & mins mötet med Buttons i höstas...

   

 

Tusen Tusen Tack Eva Lena för den!! mina färger precis!!!    blev bara såååååååååå glad!!! vilken härlig tisdags precent!!!  

 

   

Faktiskt så har vi ganska så behagligt väder nu! bara någon enstaka minus! blev sköna promenader.

   

 

   

 

   

 

   

 

   

Dom där 2 första, kan ju alla fall skärpa sej! även om dom åxå skulle vilja härja på som tokar!  men Märta hon är bara hon! det går i hundrasjutti hela tiden på promenaden!! lilla sötingen vår!  

 

3 timmars promenad samanlagt, en på jobbet & 2 hemma, pust...  fast jag klagar inte! (eller bara lite ) -fast nu får jag bara lägga mej ner & slappna av framför tv:n på golvsängen & hund mysa!!  inga flera "måsten" för dagen!

 

                                         Kram kram!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards