frallorna

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Lena - 2 februari 2012 18:58

 

Åkte till mina föräldrar efter att jag jobbat klart för dagen, fikade & så bytte jag & mamma veckotidningar  


 


 

Idag valde vi att bara ta Malte med oss, så han skulle få lite egen tid för en gångs skull!


 

& få aaaall mormors & morfars uppmärksamhet!! 

   

 

   

& så fort mormor lyft på rumpan, så hoppade Malte upp på stolen vid morfar...

   

...& frågade om han inte kunde få en kaka? & det fick han såklart!!  

   

Sedan skulle morfar se om Malte kunde stå på 2 ben? för det är han en mästare på ibland, men inte just nu... 

   

Var åxå in på Djurmagazinet & köpte Malte ett Hurtra täcke, blir bra de, nu när kylan slagit till så enormt! här är så kallt nu att kinderna stelnar bara vi går utanför dörren hu hu... & Malte är inte som andra hundar, utan fullkomligt ÄLSKAR täcken!! försöker tillockmed att få på dom själv!     lite hundgodis slank åxå med hem, det är ju snart helg!  

 

   

Finaste mamma hade fått för sej att provbaka LCHF muffins! hade köpt mandelmjöl på Hälsokost & hittat på ett eget recept! super läckra & goda blev dom!!  lite blåbär & hallon, smör, kanel på toppen & inget socker såklart! nu skulle hon ändå förfina receptet lite, & mixtra lite till   ( vet inte vilken knapp jag kom åt, då det helt plötsligt blev "fet" stil"?)
 
Nåja, ledig för denna vecka, mamma & jag bytte åxå tidningar, vilklet vi inte gjort på länge! -därför denna digra hög! så nu kan jag kolla vad Kungen har för sej  & så! 
 
Sådär minus 16 till 17 ute nu, hu hu så bistert!   
 
                     Kram kram mina fina! vi ses!!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards