frallorna

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Hej igen!! :))

Av Lena - 30 januari 2012 15:42

 

                                            En gårdags bild.

 

Hemkommen från mitt underbara jobb, som idag var på gym, tränade magen mest, kan behövas!   & så bubblade vi, & bastade!

 

På vägen hem, lade jag hurtigt upp hund promenaderna! väl hemkommen, föll allt! & herr tröttman slog till!! som tur var hade gubben gått en vända med Petrus, & en kortare med Malte & Märta, så det får bli några små till bara

-jäääääsp  

 

En stor grateng med broccoli ska jag dock masa mej till att göra, en riktigt

smarig en  skulle ha gjort en långpanne äppelsocker kaka åxå, få se hur det blir med den saken...

 

Ganska så milt ute, bara någon minus, & halv mulet.

 

                                     Kram kram! vi se!   


 
 
Kaisa

Kaisa

30 januari 2012 20:46

Här har det varit en helt ljuvlig dag, älskar sol och vit snö, blir glad enda in i hjärteroten... :-) Kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

31 januari 2012 17:05

Jag blir lika galet glad åxå när det är sådant väder! strålande sol & en gnistrande vit snö mmmmmmums... ;) Idag har vi dock inte haft någon sådan dag, men den fick duga hi hi..
Kram kram♥

 
kicki

kicki

30 januari 2012 21:12

Så härlig arbetsdag :)
Kram på er

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

31 januari 2012 17:03

Japp!! :))
Kram kram!♥

 
kickssons

kickssons

30 januari 2012 23:30

Inte så dum arbetsdag tycker jag, men det tar ju på krafterna att slit på gym,bubbla, basta etc. Var i badhuset i morse & antagligen blir det en tur dit i morgon också. Har varit på "tjockis" klubben ikväll. Mådde inget vidar av LCHF, mår faktiskt underligt om jag äter för mycket fett det samma var det med min far & även syster yster mår illa... så tillbaka till som det var innan jul. Kramkram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

31 januari 2012 17:03

Bra att du avbröt lchf med detsamma! man ska inte plåga sej eller så! meningen är ju att man ska leva i balans med det man äter, & må gott! :))
Min kropp klarar inte heller av fett på detta vis! har alltid blivit jätte dålig i kistan, men så började jag ändå, & tänkte att detta kommer såklart inte att funka, men min mage har inte krånglat en enda gång! hur märkligt som helst tycker jag! lite matt den första veckan, men det tror jag var socker abstinens... nu känns det bara bra!
Kram på dej & simma lungt!! ;)♥

 
Di

Di

31 januari 2012 06:57

Låter fantastiskt med en sån arbetsdag! Lchf är bra men inte för alla..jag äter mindre kolhydrat och fett men mer protein. Guben behöver ner nått kg jag behöver gå ner mycket ..kramar <3

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

31 januari 2012 16:59

Japp!! jag har världens bästa jobb!! :))
Nej jag vet, alla dieter funkar inte för alla, så är det! självklart! bra om man dock hittar en metod, eller livstil som man gillar, & kan hålla kvar vid alltid! jag kommer säkert inte äta fett på detta vis längre fram, & socker & mjöl, kan jag utan tvekan leva utan! saknar det inte alls! :)) det trodde jag verkligen inte om mej! ha ha.. ;)
Gubben behöver inte gå ner ett gram ;) jag massor fniss.. ;)
kram kram!♥

 
paloma

paloma

31 januari 2012 09:10

gud så skönt med basta och bubbla! Det vill jag med jobba med!(hihihi) funderar på att ta med lillan på en spa kryssning och bara mysa i bastun och poolen.det är så himla kallt nu. tror det är därför man är så trött hela tiden! Hoppas din dag blir fin.kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

31 januari 2012 16:55

Ja verkligen mysigt att bara vara i en relax avdelning, & varmt åxå, till skillnad från ute he he.. ;)
Kram kram!♥

 
optimist

optimist

31 januari 2012 11:31

Efter sådana övningar är det fullt förståeligt att tröttheten kommer. Bastun, t.ex, den värmen tröttar. Men nyttigt för kroppen.
Fint att din man hade varit ute och rastat hundarna.
Vi hade minus 10 grader i morse så det bet rejält i ansiktet, resten hade jag kläder på.
Gott med gratäng, för visst blev den god?
Kram till till.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

31 januari 2012 16:54

Tack! gratängen blev supergod! har ätit av den idag åxå! ;)
Ja kroppen kan man alltid klä sej bra om, men kinderna, dom isar efter en stund, i alla fall mina brr... & -10 räcker gott, inte kallare om jag får önska ;)
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards