frallorna

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Lena - 24 januari 2012 22:06

 

                   Malte helt innesluten i Cecar Millans program!!  

 

Nu ska jag hoppa i säng! trött så in i norden...

 

                                                Sov så gott!!  


Av Lena - 24 januari 2012 17:37

 


 

Petrus & jag tog oss en timmes lång promenad i Romme som vi planerat, med både träning & lek! & trevligt hundprat med dej Stig Ove!  

Kallt mot slutet, det isade i kinderna...

 

Hemma väntade Malte på sin vända, bara att fortsätta...

Den vändan fick jag ett gott skratt på!  grannen var ute & gick med 4 vovvar, 2 Chiwavor, en Shitzu & en Yorkchi, (hur man nu stavar till alla krångliga namn) & dom gick i 4 flexi koppel, som vid mötet med oss, blev lite mycket för matte!  så jag & Malte fick vänta med att gå förbi, tills matte hade trulsat ut alla linor! kanon övning för Malte! som var både förskräckt & duktig!  Maja-Shitzun, smet & ville träffa Malte, vilket hon sedan kom på att hon alls inte ville, hon är fundersam över det mesta, ljuvligt gullig hund hög har grannen i vart fall!!  

 

En timmes promenad på morgonen, en timme på jobbet, en timme med Petrus & en halvtimme med Malte, med Märta får gubben gå om en stund! för nu har mina ben gått nog för idag!  

 

4 stjärnors middag, det programet gillar jag, & Halv åtta förståss, sjunka ner på golvsängen, -blir skönt de!  

 

                                        Kram kram!  


Av Lena - 24 januari 2012 10:12

 


 


 


Under första morgon vändan ringde telefonen & mitt jobb blev lite senare lagt, så då hade vi inte bråttom, utan vi gick in skogs brynet, & Märta fick vara fri & få en bus & lek stund!  

 

Men strax ska jag åka iväg, till mitt underbara jobb!!  

 

Några minus, ett sakta snöfall, med en klar himmel! nästan...  ser ut att bli en vacker dag, får bli en Romme vända på ättämiddan!  

 

              Kram mina fina läsar vänner! önskar er en fin dag!!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards