frallorna

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Lena - 23 januari 2012 16:41

 

                                             Malte mys!! 

 

Jobbat klart för dagen, förbi på Djurmagazinet & böt 2 hals band, & köpte

lite godis   -detta bara ääälskar dom!!  till oss har jag en grateng i ugnen, med broccoli & paprika   -strax klar!

 

Såg att Halv Åtta börjar igen! vilken bra serie! jag bara ÄLSKAR detta program!!  

 

En promenad i Romme hade jag tänkt, lite omväxling, men så skulle gubben ha bilen, en snabb vända iof. när jag kom från jobbet, & på den lilla stunden han "latmasken"  slå till...  

Så nu struntar jag i det, & tar en vända här hemma istället! 

Men i morrn! då ska jag besöka grann bygden!

 

Lite huvudträning för vovvarna ska det bli, med godiset, kul!!  

 

                                    Kram kram!!  


 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards