frallorna

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Lena - 22 januari 2012 18:00

 

Sådär ja!! då har vi tränat hund & fikat vid vännerna i 3 timmar, vilken totalt underbar dag!! har fått sååååå mycket "matnyttigt" inanför "kavajen" så jag är såååå tjock!!  & såååååååååå glad!!!!  Tack gode gud för att jag (vi) tog hjälp av dessa, dom finaste & kunniga!!  

 

Känns som det bästa jag gjort i mitt liv just nu!!  

 

Jag är helt slut! phuuu  & nöjd såklart!!!   ska lägga mej på golvsängen & slappna av, & ta in allt...

 

                                          Kram på er!!  


Av Lena - 22 januari 2012 11:13

 

Idag ska vi iväg på hund träning, kul!!  

 

Mildare idag, runt nollan bara, molnigt, men med någon strimma av blått emellanåt!

 

                                        Kram kram! vi ses!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards