frallorna

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Lena - 21 januari 2012 19:14

 

                 Ser ni "bubblorna" omkring trädet?...

  

... så fint det blev med dom på korten!!  tror det är kristaller från snökanonerna i Romme Alpin.

Men man får allt hålla andan när man fotar i mörker! annars så blir det

så här      

 

  

En halvtimmes vända med Märta & en med Petrus, Malte fick 15 min.

  

Ljusat upp kortet, så "bubblorna kom fram än mer!

 

Verkligen en total "slappo" dag! morgonpromenaden tog gubben med vovvarna, sedan några kissvändor ute på gården & lite lek, Malte får inte leka så mycket, bara stillsamt, men Petrus & Märta har härjat på! & så kvällspromenaderna.

Idag fick det räcka! jag har läst, fixat lite mat, suttit vid datorn & kollat runt, gubben har eldat & är inne på sin fjärde långfilm!!!

-Såååååå sköööön dag!! 

 

Ikväll blir det Gladiatorerna, & Stärnorna på Slottet får ses i repris!

 

                                     Kram kram!!   

 

Av Lena - 21 januari 2012 10:25

 

Det var denna bild jag ville visa i går, men jag somnade... blicken & dom vackra bruna ögonen! sötungen!!  

  

Gårdags kvällens mys framför tv:n & The voice!  

  

Tidigt tagen bild i morse, dystert & dimmigt... eller nej, det är nog snörök från Romme Alpin, brukar bli så här då, om vinden ligger på mot oss...

Kall natt!! sådär -17, nu bara -11

Igår gnällde jag lite på gubben, jag fröööös...    så han läppte ut "mer" värmen på elementen, eller jag menar mycket mer!!   

 

Sovrummet blev som en bastu, så vi fick sova med vädrings luckan på glänt! snacka om att elda för kråkorna  

 

Ingen aning om vad dagen kommer erbjuda, inget på agendan!

 

                         Kram kram & fin lördag! vi ses!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards