frallorna

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Lena - 8 januari 2012 18:07


   

Tack Marina Eriksson för denna bild!!!    

På My Dog utställningen i Göteborg, blev Petrus & Kathinka dottern:


"Märta Maräng" Lufsenburgs My Little Friend


Lördag: bästa Junior tik med CK!!

Söndag, 2 bästa tik med CERT!!


GRATTIS GRATTIS på er, finaste Magnus & Märta!!!!!

                                          

Såååååå stolt jag känner mej!! det gör förståss finaste uppfödar paret åxå  

& jag "antar" att du är galet nöjd med helgen Magnus??  


 

Här hemma, har vi haft en skön stund på åkrarna, åkte först till skogen, men där var folk, som grillade en bit bort, så vi åkte tillbaks hem & till åkrarna.

Inte alls kallt, fikade & fotade! en skön stund!  

  


  


  


  


  


  

Hemma igen, mätta & nöjda vovvar vilar, & på spisen puttrar

en grönsaks gryta  den blev super duper smarrig!

-till gubben gjorde jag en himelsk morots stuvning, kokt potatis, min egen köttfärslimpa & lingonsylt, 

-gillades! 


I morrn blir det jobb igen för mej! som varit ledig sedan fredagen för Jul!

& efterssom jag älskar mitt jobb, så ska det bara bli kul!!!  & grönsaks soppa i matlådan!!


                                  Kram kram!!    

Av Lena - 8 januari 2012 11:41

 

Vem där? -kanske tomten? nej det var Märta som gick en sen morgonvända, då hon sovit längst av oss alla!!  

 

En åker eller skogs vända väntar, men först reprisen av Gladiatorerna!

 

-4, känns inte alls kallt! skönt!

 

                                          Kram kram!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards