frallorna

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Lena - 5 januari 2012 17:50

 

Tusen Tack på födelsedagen finaste Kickan & R!!! för detta påkostade kort du broderta!!! sååååå fint!!!

& jag som bara ääälskar Dalahästar!! Dalkulla som jag är!  detta ska få sitta på väggen i köket, så jag ser det hela tiden!!  

   

 

   

Promenerat i byn, inte jätte kallt längre, bara någon minus.

   Kokat lax till vovvarnas topping! det är ju ändå Trettondags afton!!  själv ska jag äta min pirog när The Voys börjar, & mysa lite!  

Gubben jobbar en natt till, sedan ledig, skönt!  så i morrn blir det en solig åker vända, tror jag!

 

                    Kram på er mina fina läsar vänner!!  


Av Lena - 5 januari 2012 12:48

 

Vädret idag, kall morgon, -8, kallt ännu, men himlen är blå!!!!  

  några av mina precenter, en Brödrost! toppen då vår gamla lagt av & skrotats, påslakan, jätte fina, ligger i tvättmaskinen nu, kanske blir det ombyte ikväll, om dom hinner torka  , doftljus, servetter, decelitermått & 3 fina kuddar! dom som ger, vet vad jag vill ha!!    & inte att förglömma, min mamma hade köpt 2 stora Spenat/feta inbakade piroger! det blir maten för idag! toppen!!  

  

                                   Älskade Malte, vårt hjärta  

 

En dag i slapphetens tecken, känner åxå att mitt Järn är slut, igen.. för hundrade gången, suck... dropp att vänta.

 

Vill stöka runt i mitt sy rum! det har blivit som ett föråd, ligger saker huller om buller, kastat in allt, dörren går knappt att öppna!  lovade mej själv att ta tag i det under ledigheten, så kanske?...  & en & annan hund vända.

 

                                     Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards