frallorna

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Födelsedagar!! :))

Av Lena - 4 januari 2012 11:53

 

För 7 år sedan, födde min fina syster en dotter! på min födelsedag! som numer är "vår" dag, eller mer Elsas förståss!  barn & kalas, de är härligt de!  

  

GRATTIS FINASTE ELSA PÅ DIN DAG!!!      


  


  


  


  


  


En hög härliga sommar bilder på tur med Karin!  


Så på eftermiddagen blir det kalas i Bjurs! jag har en kasse full av paket, hoppas dom blir bra!      Storebror Hugo har åxå några små att vänta! självklart!  


Själv har jag fått massa grattisa hälsningar på Face book! & av gubben förståss

& Tusen Tack Kickan!!! ditt härliga mail värmde!!   

Fyller bara ojämt, men en pizza med hem i kväll efter kalaset! de vill jag allt ha! & smaska på till nya serien The Voys eller hur man stavar, spännade! får se till att inte äta så mycket tårta på kalaset bara.... eller? va f-n!! de blir nog inte bättre i hullet av att avstå!!  det dallrar redan så mycket så en tårtbit mer eller mindre!!  


                   Kram mina fina!! vi ses!!  

 
 
Simona

Simona

4 januari 2012 12:33

Grattis till dig å Elsa på eran dag. Hoppas dagen blir bra.

http://pagottochont.blogspot.com

Lena

4 januari 2012 23:19

Tack!! :))
Vår dag blev alldelens underbar!!:))
Kram på dej!♥

 
optimist

optimist

4 januari 2012 15:45

Många Grattis till dig och din söta systerdotter. Tänk så hon har vuxit och blivit äldre, men du är dig lik.
Ha en toppendag.
Många kramar till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

4 januari 2012 23:18

Tack!!! :))
Tack igen men nej, för min del har det bara blivit förfall! ha ha.. ;) medans Elsa bara blir sötare & sötare!!♥
Dagen blev super! & god! ;)
Kram kram!♥

 
kickssons

kickssons

4 januari 2012 17:41

GRATTIS IGEN DÅ, skickade mejlet till båda Dina mejladresser, ifall edt inte skulle komam fram!!!! Nu får Du börja nedräkningen tills om ett år, hahaaaaa :) Hoppas ni får ett trevligt kalas i Bjurs.. Kan tänka att Mormor har bakat lite gottis till saftbordet. Många kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

4 januari 2012 23:12

Tack igen!! :))
& Japp!! hon hade fixat både bullar & 2 sorters kakor & en ljuvlig hallon/blåbärs paj med vaniljsås! sedan hade Agnetas svärmor åxå fixat, då A jobbade hela dagen fram tills kalaset!
Nästa år ja... då blir det "jämt" fniss.. ;)
Mailet på min gamla adress har inte kommit fram, den kan ta veckor på sej, om det kommer... :(
Mamma kollade London korten på Agnetas dator, som jag tog, sådär 400 ;) & valde ut 100 för framkallning! & vi pratade om när vi träffade dej & R, minnen, mysigt!!♥
Kram på dej!♥

 
Ingen bild

Kerstin.

4 januari 2012 18:34

Grattis Lena!!! Hoppas att du fått mycket tårta å godis på din dag,men en bit pizza slinker väl allt ändå ner till kvällen,mums,mums.. Snö har vi i alla fall fått nu så nu blev det lite ljusare,känns bra att vara på rätt sida nu.
Kram Kerstin.

Lena

4 januari 2012 23:06

Ja snart är det vår & sommar! :))))
Lite snö, hade kunnat bli lite mer, men man får vara glad åt det lilla ;)
Tack!! :)) & Kram kram!♥

 
Di

Di

4 januari 2012 21:05

Grattis Lena på din dag <3 Kärlek till dig, och ja, jag glädjer dig med att jag fortsätter blogga ;) efter 3 dagars uppehåll....haha...tur man kan ändra sig...KRAM och vilken underbar present du fick då du fyllde år för ett par år sen!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

4 januari 2012 23:05

Tack!! :))
Nja för lite fler år sedan! hö hö *gapskratt* tänk om jag var lika bevarad idag som då! ha ha ha.. ;)
Härligt!! då behöver jag inte ta bort din länkning! :))) -va glad jag blir!!! & -ja va bra att man kan ändra på sej!! :)))
Kram på dej!!♥

 
Tina

Tina

4 januari 2012 21:12

GRATTIS!!!!!
Hoppas din dag varit helt underbar, och att du får minst lika många paket som Elsa, fast du är lite äldre än vad hon är ;0)

http://www.tinric.com

Lena

4 januari 2012 23:00

Tack!! :))
Japp! jag fick åxå en hel hög! men Elsa fick fler!! hi hi.. :)))
Kram kram!♥

 
Ingen bild

anonym

4 januari 2012 23:05

Grattis Lena i Dalarna(Expressen) och systerdottern mé. Har också "lite samma",,,samma dag, samma månad bara två år emellan systern och jag. Underlättar födelsedagsfirandet. Bara vartannat år !!!
Följer din blogg som ger ett glädjeskutt på dagarna jag är på dåligt humör, som i kväll. Bilden idag var fin, nu vet man hur frallornas matte ser ut. En likadan bild, mamman o "skruttisen" 1 dygn gammal fanns på första sidan på en lokal tidning i måndags, första babyn 2012. Då blev min andra syrra farmor. Go natt med allt gott i magen !

Lena

4 januari 2012 23:16

Tack!! :))
Va kul att vi kan göra dej glad!!! just en sådan sak känns underbart!!♥
Alltid lika spännande att se vilken som blev först född i ens län ;) Grattis till din nya släkting! :))
Tack magen står i alla hörn! fullproppad! ha ha ha.. ;)
Kram på dej!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards