frallorna

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Lena - 4 januari 2012 22:41

 

                                Måååånga paket fick Elsa!!  


 


 

Klocka, örhängen, hon har just tagit hål i öronen!  smyckeskrin, pyssel & ännu mer pyssel -scrap booking, pärlor, läsning, skidglasögon, smink, ficklampa, snöskyffel, godis, läsning & jag vet inte allt! men ett vet jag, att hon var såååå nöjd!! 

   

 

   

 

      Finaste rosor fick hon av sin farmor & farfar, finaste kaffe koppar drack vi kaffe ur!!  mormors hallon/blåbärspaj blev det åxå!  

   

 

   

 

    Finaste Elsa!!  

 

På hemvägen åkte vi förbi & tog en pizza med oss hem, som jag åt lite av till 4:ans musik tävling.

Mina paket, som åxå var många! visar jag i morrn!  

 

                                        Kram kram!!    

Av Lena - 4 januari 2012 11:53

 

För 7 år sedan, födde min fina syster en dotter! på min födelsedag! som numer är "vår" dag, eller mer Elsas förståss!  barn & kalas, de är härligt de!  

  

GRATTIS FINASTE ELSA PÅ DIN DAG!!!      


  


  


  


  


  


En hög härliga sommar bilder på tur med Karin!  


Så på eftermiddagen blir det kalas i Bjurs! jag har en kasse full av paket, hoppas dom blir bra!      Storebror Hugo har åxå några små att vänta! självklart!  


Själv har jag fått massa grattisa hälsningar på Face book! & av gubben förståss

& Tusen Tack Kickan!!! ditt härliga mail värmde!!   

Fyller bara ojämt, men en pizza med hem i kväll efter kalaset! de vill jag allt ha! & smaska på till nya serien The Voys eller hur man stavar, spännade! får se till att inte äta så mycket tårta på kalaset bara.... eller? va f-n!! de blir nog inte bättre i hullet av att avstå!!  det dallrar redan så mycket så en tårtbit mer eller mindre!!  


                   Kram mina fina!! vi ses!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards