frallorna

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Lena - 1 januari 2012 18:05

 

Det kom ett litet "söt spöke" förbi för en stund sedan & visade upp sej!!  

Lufesnburgs "Freja"  så söööt, villd & busig! pussig & go så in i vassen!!  


 


       Vi andra har inte gjort många knop idag, bara varit... lite vovve lek inne & ute i snön! hoppsan så mycket det kommit! en dec minst! gillades av dom fyrbenta kan jag lova!  

 

Stjärnorna på Slottet lite senare, gillar ihopsättningen av folk denna omgång 

 

                                        Kram kram!  


Av Lena - 1 januari 2012 11:30

 

                     Ett härligt Nyårs firande har vi haft!!

  

 

   

Förätt var rostat surdegsbröd med en totalt ljuvlig kantarellstuvning! & sallad till, som min kusinfru fixat! fast det var nog kusin som plockat kantarellerna!  

  

Huvudrätt hade min brors fru fixat! Oxfile med portvins sås & någon sorts bakpotatis med cheddar ost, ostkräms broccoli, bönor & sallad, totalt helt underbart!! även om jag hoppade file'n  

  

Körsbärs tårtan hade jag fixat, god var den, men inte övergod! mäktig så in i bomben!! &... nja, resten som är över satte jag för en stund sedan ut till Skatorna!  

             

 

   

 

   

 

   

 

   

 

  Ja så har vi då ett nytt år!! 2012! & hos oss har det börjat med att snön fullkomligt vräker ner!!!

Gått en morgonrunda, då var det måttligt, men nu... nåja, det ska bli pluss, så den lär väl inte bli till att ligga kvar...

 

Vovvarna har slocknat igen! tog på krafterna att festa på!  

 

          Kram mina fina bloggisar! & Ett Gott Nytt 2012 på er!!!   

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards