frallorna

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Kväll...

Av Lena - 11 december 2011 19:32

 

Fullmånen lyser så trolskt i skogen, endast tomten är vaken...  

  

Tyckte det kom något ner, men ändå inte? men jodå! -det syns på bilden!  små nästan osynliga flingor...

 

Vovvarna sov gott på eftermiddagen, sedan en bus stund, kvälls promenad & mat på det! nu väntas en bus stund till, & såsmånigom kommer väl John Blund!

 

                              Kram kram mina fina!  

 
 
Tina

Tina

11 december 2011 22:38

Hej!
Grattis till fina resultat i helgen - jag sa nästan hej till dej i lördags, men du stod upptagen i ett långt och glatt samtal när jag tittade förbi, så jag tänkte jag skulle komma förbi ringen senare, men... då hade du nog redan åkt, jag såg dej i alla fall inte :0( Men.. det blir säkert tillfälle en annan gång.
Kram!

http://www.tinric.com

Lena

11 december 2011 23:18

Va?? jag hade blivit jätte glad om du kommit fram!! :)) även om jag pratade med en annan! så de så!!
Tack! :)) & ja, vi kanske ses på någon annan utställning framöver! :)) men om du ändå knackat på min axel... ;)
Kram kram!♥

 
paloma

paloma

12 december 2011 08:54

Gud så trolskt vackra bilder! Oj ad snö ni har med:( hua! Vi har regn och bar mark! Det känns jätte skönt för mig som inte gillar halka! Även om jag tycker det är vackert! Ha en fin måndag....så här före lucia! Krama vovvarna! KRAM KRAM

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Lena

12 december 2011 09:32

Attans så regnar det här nu! vill ha snön kvar!!! ;)
Hoppas ni får lite vitt, för visst blir det med juligt då!! :))
& vem gillar halka? fniss.. plockar fram mina broddar NU! :))
Kram på dej & fin måndag!♥

 
pezze

pezze

12 december 2011 16:44

vad taskigt att ni har snöööö! :O
här finns det inget alls....
bara regn o lite sol som tittar fram då o då o lite frost, men inget mer.. häromdagen var det en rikgit regnstorm här....:S
men icke snö sa kung bore!!! ;P

måste säga att märta-pärta har en söt o rund rumpa!! :)

men om jag uppfattat rätt om malte så flyger han på andra hundar som kommer förbi er,eller?!?!? :O :S
mkt konstigt i så fall.. mot dina hundar e han snäll mot, men inte mot främmande... antar att han kanske vaktar sin flock/gården...?!?!

hoppas det går o fostra bort den...:S för det e ju annars synd o intek unna koppla av då man e ibland folk/hundar...
men jag litar/tror på dig att ni kan fixa det!!!! :)

http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se

Lena

12 december 2011 19:30

Malte har alldrig gillat andra vovvar! eller vill leka med andra, än sin flock! den gillar han ;) som tur är :))
Vi jobbar på dej ska du veta!! ;) synd bara att han är så "glömsk" fniss.. ;)
Det har regnat hela dagen här! men snön ligger kvar, & vi vill! ha den kvar åxå, det blir lixom mer Juligt då! :))
Hoppas ni får en skvätt snö snart åxå! vid Jul vill man ju ha det i alla fall ;)
Kram på dej!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards