frallorna

Direktlänk till inlägg 4 december 2011

Halåååå igen! :)))

Av Lena - 4 december 2011 20:26

 

Mitt absoluta bästa fynd!! en Fralla som lampa, gubben ska bara fixa till en Svensk kontakt, så ska den få lysa här hemma sedan! vit & fin! En super läcker affär, med massor av Fralla saker! kuddar! ljuslyktor, olika lampor osv! rena himelriket! tyvärr var det när det börjat bli "ebb" i kassan som vi hittade affären  men denna lampa kunde jag inte motstå!  

 

Hemma igen efter en sagolikt underbar resa med mamma & syster, galet roligt, skrattat så jag har ont i magmusklerna! & ont i fotsulorna åxå, av allt vandrande! blev sådär 12-14 timmars gående om dagarna! -de ni!

-aaaaaaaaajjjjjj  

 

När jag kom hem, fick vovvarna hälsa på mej en & en! annars hade jag blivit hel manglad! -först Märta! & glädjen visste INGA GRÄNSER!!!!!!! hon fick fullkomligt spatt!! pussad så jag var helt blöt! klättrade på mej, stångades & jag vet inte vad... sedan Petrus tur! -puss puss puss även där! hopp & studs, KRAM & GOS I ÖVERFLÖD!!!!!!!!, sedan Maltes tur, älsklings ungen, pussar i miljoner, KEL & MYS!! 

-vilka vovvar vi har  & som jag saknat dom, våra 3 hjärtan!  

 

I morrn kommer massa bilder från London & Julskyltningen som var enorm!!!

 

Snart sova, jobba en liten stund i morrn, sedan hem & mysa ikapp med älsklingarna!

 

Tänkte blogga från London, men efterssom jag hade ett å med i lösenet till bloggen gick det inte! då deras tangentbord inte har å ,ä & ö!  

 

                                  Kram på er!  

 
 
Kaisa

Kaisa

4 december 2011 20:49

Välkommen hem Lena, jag förstår att det blev rena rama pusskalaset. :-) Du har nog fotat en del från London misstänker jag..... Kram på dig ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

4 december 2011 21:44

Tack! Jodå, blev närmare 400 kort ;)
Kram kram!♥

 
Piedra

Piedra

4 december 2011 21:03

Det tror jag det att vovvarna blev glada när du kom hem! :) Det ska bli skoj att se bilderna från London. Har aldrig varit där i jultider. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

4 december 2011 21:43

det var verkligen en påkostad julskyltning! bara sååå vacker!!
Kram på dej!♥

 
Kaisa

Kaisa

4 december 2011 22:21

Glömde ju berömma lampan, den är KLOCKREN! :-D Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
kicki

kicki

4 december 2011 23:13

Allt låter underbart ...& som alltid ,borta bra men hemma bäst, ser framemot att få se en massa Londonbilder......välkommen hem finaste du :)
Kraaam

http://www.frallanlotta.blogspot.com

 
kickssons

kickssons

4 december 2011 23:57

Men vilken fantastisk frallegrej-affär Du hittade, please kan Du ge mig namn & adressen till den!!! Skönt att Ni tydligen kom hem ordentligt... och att vovvarna blev glada att ha sin matte hemma igen kan jag förstå. Allt gick bättre än förväntat igår på julmarknaden hade mycket mindre med grejer med mig hem än på ditvägen.. Lena det var så härligt att se Er alla 3, synd att det inte fanns mer tid att träffas.... Och åter igen tusen tusen tack för alla fina presenterna vi fick. Har fortfarande en av "skum"-påsarna kvar, men pepparkakorna ligger nog lite illa till.. kan evt bli "inbrott" i den kak- burken senare i veckan. Ha en bra vecka. Kramar ♥♥♥ P.S ser fram emot att se London bilderna senare i veckan...D.S.

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jane

5 december 2011 04:47

Halloj!
Vad kul att ni haft en sån lyckad resa och lampan var ju super läcker och jag bara jobbar...jobbar "fniss" men jag klagar inte och börja komma in ordentligt i dessa oregel bundna tiderna.
Ha en fin måndag kram kram

 
paloma

paloma

5 december 2011 14:00

Vilken härlig lampa! Ser framimot att se korten sedan! Ni verkar ha haft en trevlig resa" förstår det blev puss kalas när du kom hem! hehe
kram

http://www.paloma.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Av Lena - Lördag 30 mars 22:23

       Ungen min Ungen ❤️ idag ville du ut igen, travade fram till solen, tvättade dej, spanade & la sej & njöt av den värmande solen ❤️ men tyvärr inte riktig pigg ännu 😢         Mammas mat + mer än dett...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards