frallorna

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Bästa pappa!!

Av Lena - 13 november 2011 10:55

 


 


 

                                        Älskade finaste pappa!!!  

 

Älskad av både sina 2 benta söner & sina fyrfotade söner & dotter!!!!!!!!

 

Vilken mäniska, så enastående underbar, så snäll, hjälpsam, omtänksam, & kärleksfull åt oss alla  

Sönerna har dyrkat sin far från första stund! han har en ängels själ,

-han har allt  

& han är min!  & vet ni vad han gör nu?? putsar vardagsrums fönsten!!...

... bara en sån sak!!! 

 

                                           Kram!   

 
 
Simona

Simona

13 november 2011 12:35

Du och de dina har haft tur att få en sådan omtänksam rar och snäll make,pappa och husse. Bästaste kramen!

http://pagottochont.blogspot.com

Lena

13 november 2011 17:13

Ja verkligen verkligen, får nypa mej i armen ibland♥
Kram på dej!♥

 
optimist

optimist

13 november 2011 14:42

Det riktigt svämmar över här av kärlek, det är härligt. Jag tror att han tycker likadant om dig, om jag ska vara ärlig. Så, ni passar förträffligt för varandra. Så var rädda om er.
Kram och ha en finfin söndag.

http://optimist.bloggplatsen.se

Lena

13 november 2011 17:12

Hi hi.. ;) ja en får väl hoppas på det *skratt*
Tack & må så gott!♥

 
Annica

Annica

13 november 2011 16:28

Har kollat igenom ungefär 20 sidor på din blogg och jag sitter och ler för mig själv. Så underbara hundar ni har och vad rart du skriver om dom! Oj vilket paradis dom måste leva i :)

Har själv hund och min nästa hoppas jag blir en fralla. Jag är helt kär i rasen :)

http://diamondsarenotagirlsbestfriend.blogg.se

Lena

13 november 2011 17:11

Tack! dina ord värmer♥ ja vi hoppas att dom trivs! vi gör i alla fall så gott vi kan! :))
Jag kikar strax in hos dej! spännande ;)
Kram på dej!♥

 
Jennie

Jennie

13 november 2011 17:16

Vilka fina bilder. Älskar närbilder på människor och hundar.
Hoppas ni haft en härlig dag. Kram

http://jennieshots.blogspot.com

Lena

13 november 2011 20:00

Ja det gör jag åxå :)) bara hoppas att man har kameran till hands då åxå ;)
Dagen blev toppen!
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Anna

13 november 2011 18:18

Hej

Fina bilder, och viken värme!

Det var kul med filmerna du lagt upp, väntar i spänning på fler!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Mvh
Anna ( charlie)

Lena

13 november 2011 19:58

Tack! :)) jodå, fler filmsnuttar kommer! :)) fast man vet alldrig när... ;)
Kram på dej!♥

 
Ingen bild

Anna

13 november 2011 21:33

Hej igen

Måste bara få fråga...

Har du erfarenhet av tassfurunkulos?

Charlie har 2 st bölder på ena framtassen...varit hos vet. Och fått schampo och bakteriedödande att badda med.

Blir inte bättre...

Har en ny tid hos vet. Om 2 veckor, kikar på nätet om huskurer och tips.
Och Så kom jag på att du kansKe har erfarenhet av detta elände...

Hoppas du inte tycker jag är fräck som frågar, ska också ringa min uppfödare.

Go kväll,

Anna


Lena

14 november 2011 20:24

Nej nej!! inte är du fräck som frågar!! fast tyvärr, eller tur, ska jag kanske säga, så har vi inte stött på det felet, men när vintern kommer så använder vi ofta en tassalva som doftar tjära, den mjukgör & tassarna mår bra av den när det är kallt!
Jag tycker du ska prata med din uppfödare!! hon har säkert några goda råd! ;)
Kram på er!♥

 
Ingen bild

Anna

14 november 2011 21:58

Hej


Va skönt att ni slipper detta elende...fast de börjar sakteliga krypa tillbaka de små utslagen!

Får man fråga vart du köpt din salva som luktar tjära? Och vad heter den?

Tack för att du alltid svarar på mina "tusen frågor"...

Hälsa vovvarna...
Kram
Anna

Lena

16 november 2011 12:05

Tjärsalvan är helt suverän att stryka på innan man går ut i kylan kalla vintrar, den mjukgör & skyddar tassarna & heter: Fyra Ess hundsalva, en grön rund burk, som jag köpt på Djurmagazinet! Kan varmt rekomendera den! & så doftar den så gott åxå! :))
Du får fråga så mycket du vill!! & kan jag svaret? så svarar jag! hi hi.. ;)
Skönt att utslagen börjar krypa tillbaks! hua.. :(
Kram på er!♥

 
Ingen bild

Anna

16 november 2011 19:27

Tack för tipset!

Du är för go!
Imorgon är vi lediga och ska plocka lite mossa, små toppgranar och tallris...
Advent närmar sig med stormsteg!

Och kanske en tripp till djurmagasinet...

Må gott!

Anna

Lena

16 november 2011 23:39

Lycka till på Djurmagazinet! alltid lika kul att gå på djuraffärer ;) man brukar alltid hittar så många "vill ha saker" ;)
Skön dag i skogen på er! & Kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards