frallorna

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Lena - 7 september 2011 22:15

                      

                         Märta "upp & ner" vintern 2009  

 

Märta & gänget väntar på att jag ska öppna dörren in till sovrummet, ska göra det nu, då gosar & bäddar dom ner sej hela högen i sängen, & väntar på mamma förståss  ja pappa skulle åxå duga, men han kommer somna framför tv:n på golvsängen, garanterat  

 

                                               Kram för natten!   

Av Lena - 7 september 2011 17:20

  

                      Märta Pärta & Malte Gasell!!  

 

Bild från igår, då regnade det inte...

Idag har det regnat hela dagen, ja natten åxå för den delen..

Morgonvända med doggsen & pappsen   sedan liten vända innan gubben stack till sitt jobb, så kom jag hem, & tog en liten vända till! alla vändor i regn....

Men nu! såg jag nyss solen för ett ögonblick! & regnet har stannat av, skönt...

 

Jobbat klart för denna vecka, på mitt jobb idag har jag skrattat så mycket så jag trodde nästan till slut att jag skulle gå sönder  

-& va gjorde jag då då undrar ni? -jo åkte vatten rutch kana på Äventyrs badet!! & hur gick de då?

-ja de ska man inte ens prata om...  

Som tur var, var vi helt ensamma där! annars hade man väl varit en syn för gudarna...  ....  

 

Tv väntar! True talent! men gillar Idol åxå, fast ikväll är det visst Bönderna på 4:an

 

                            Kram på er mina fina!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards