frallorna

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Lena - 18 augusti 2011 21:36

  

Små promenader & lek med IKEA råttor!!  köpte på mej ett lager när vi var där sist, & hållbara är dom åxå!

                           

   

Gick en promenad, & upptäckte att skogen invid byn var borta! va konstigt det ser ut, där har jag gått i mer än 30 år! & nu... puts veck!!

   

Upptäckte ett träd på vår andra gård som jag inte sett tidigare! mysko... nåja, -fullt med plomon! plockade en skål, goda så man svimmar, söta & saftiga, det är nog Viktoria  

                         

Av den lilla skålen gjorde jag en kaka som gubben tog med till sitt nattjobb, ut & plocka mer, av dom ska jag göra marmelad i morrn! & kanske lite plommonsaft? & en kaka till oss? mmmm det fanns mycket, skojj!!  

 

Ledig i morrn, sova länge, är så galet trött på mornarna! tror mitt Järn är på väg ut ur min kropp igen...

Har visst över 30 utag kvar av Järnet att ta ut på Apoteket! de verkar vara meningen att jag ska fylla på resten av livet...    

 

Strax sängen, mys sova med 3 kärlekar intill sej!

Natten som var låg Petrus på ena sidan av mitt huvud, tätt mot min kind, Malte på andra & Märta hade huvudet på min mage, lite knöligt när jag ville vända mej bara  

 

                                            Kram kram!   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards