frallorna

Alla inlägg under juli 2011

Av Lena - 1 juli 2011 21:45

  

                           Förmiddags filstund!    

                                  Gubben slipar på Karin...  

                                   & jag servar med fika!  

Nu ska skrovet fernissas härnäst, jag hade åxå velat fixa lite mer på överbyggnaden, men men... vart tar all tid vägen???  

Kvällspromenad : -Nej Märta! dit ska vi inte!    

Varmt så in i norden, bara tagit det lungt i dag, tidig morgon eller sen kväll är de som gäller för promenader, men på kvällen då är åxå myggen vaken! kli kli kli!  

 

Inget regn & ingen åska idag! ser ut som om P&L ska fixa hela festivalen med fin fint väder rakt igenom igen!  

 

Kvaft, kvalmigt så kläderna fastnar på kroppen, ingen hitt, men de är som de är med den saken!  

 

Jag är inte på P&L, men åååå va jag önskar vi var där!!! såååå många bra band som spelar! men kanske nästa år??...  gubben har åkt på nattskift, så vovvarna & jag myser ensamma ikväll...

 

Sitter här med ett glas Rose som skulle smaka Röda remmar & Gelehallon! nja, vet inte de, men med lite för lite mat i magen känns det som om jag är full som en kastrull!  

Inte van de här fylle livet...  -Skål!!  

                              

                              Kram i sommarkvällen!  

Av Lena - 1 juli 2011 11:26

  

 

Då var det 1 juli!! varmt, kvalmigt & ingen sol, det sägs att vi ska få både regn & åska, men till kvällen ska det klarna upp igen, de får vi verkligen hoppas! så alla P&L:are slipper ducha allt för mycket  

 

Pst! kl är 13.00 & strax efter jag skrev, så kom solen! & den lyser & värmer värre än någonsin!! 30+... så just nu tror jag att P&L:arna skulle välkommna litet regn  

 

                                    Kram & fin dag!!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards