frallorna

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Lena - 23 juli 2011 20:20

  

Vem kan låta bli att känna sorg för dom som förlorat ett barn, en älskade, en vän...

 

Tänker på det hela i allt jag gör,

Plockar bär & tänker...

Läser, stannar upp & tänker...

 

Tänk så fort livet kan vända...

 

                                            Kram  

Av Lena - 23 juli 2011 15:35

  


     


Plockat hallon av min vildvuxna häck! fanns massor! en Hallonpaj står i ugnen nu! Vinbären får min mamma ta, hon älskar att safta & göra ge´le, det gjorde jag åxå förr, men numer blir det alldrig av...

 

Hero fick fantastisk kritik!! & blev placerad 4!  

GRATTIS!! lill gubben med matte säger Petrus & farmor med flock!! 

 

                                      Kram kram!!   

Av Lena - 23 juli 2011 10:59

     Dagen igår blev sömnig & lugn, lite härligt kattmys gillade Malte!!    

På kvällningen åkte vi ut till en ö, trots att vädret inte var på topp, men varmt hade vi! & mysigt åxå!!

 

      

Grillade, & vovvarna inspekterade ön vi inte vart på denna sommar, spännande värre!!    

Kuskade hemåt efter några härliga timmar...     ...eller iland! rättare sagt, där vi bjöd på vin, vatten, Bridge blndning & chips, medans vi kollade tv & det ofattbara som hänt i Oslo...

Min bror & frus dotter bor där mitt i stan!!!!

-Är dock hemma här på semester just nu! -gissa om det känns bra för oss alla då???  (-de var hon som hoppade fallskärm  )

 

Grämer mej gör jag dock, att jag inte är i Köping på hund utställning... där 3 av Petrus barnen ställs!!! planerade ju att åka dit...

Men inget blir som jag tänkt, tröttheten ligger som ett täcke över mej... den stör inte nämnvärt när vi bara är, åker båt & tar det lungt, men dom där planerade turerna, då tappar jag energin på nått mysko vis... vill såååå gärna, men det lixom bara faller...

Ska ta nya prover nästa torsdag...

 

Idag då?? ja en tur mot hamnen till eftermiddag/kvällen.

Regn med ev. åska ska komma vid middags tid, hoppas det inte blir så, för det är nämligen Drag raicing i vår stad, bara en bit från oss, vi hör maskinerna brumma, mmmmm vad jag älskar den sporten! de är adrenalin kick de  hade självklart velat vara där!!! men så blir det inte idag i alla fall...

 

                         Kram & fin dag på er!!  

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards