frallorna

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Lena - 10 juli 2011 22:28

  

Blev en lika hänförande underbar tur med Karin på kvällningen

 

             

Detta bord flyttades ut på isen i vintras, men så sjönk det när de tinade...

Men de rådde gubben bot på, till vovvarnas stora glädje!

-Oj va dom var med hela tiden & tyckte det var ytterst spännande! presis som småbarn!  

 

  En köpebulle till gubben & en att dela på till vovvarna!  

           Denna bilden på Ärtan gillar jag!    

Å så kuskade vi hemåt, lite kulna är allt vovvarna som badat, sköna filtar är det som gäller då!  

 

Nu sussar dom gott, ska jag åxå strax göra, ska få tredje omgången Järn kl 8.00, så de blir till att ställa klockan!

 

                               Natti natti på er!!   

Av Lena - 10 juli 2011 11:22

    

Ja igår hade vi varmt & soligt, idag regn men ändå varmt!       

 

      

 

  

 

  

Jodå  Märta ville åxå försöka balansera på stenarna!  

 

Mitt stora dilema när jag fotar på sjön, vet ni vad det är???

-jo att få horisontlinjen rak!!!

-vilket inte alltid lyckas, & då blir jag galet förbaskad!!  

 

Idag ja, då var det tänkt att göra ytterligare en ö! skulle klarna upp till kvällen, vi får väl se...

 

Tills dess bara längtar vi tills gubben kommer hem från sista skiftet före semestern, & egentligen struntar jag i om det regnar eller inte just idag  kanske blir det bara latning resten av kvällen, känna av känslan av lång ledighet tillsamans...  

 

Pst! klicka på bilderna så blir dom större  

 

                                      Kram & fin söndag!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards