frallorna

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

Mmmmm...

Av Lena - 4 juli 2011 20:22

 

  

Sådär! då var Karin färdig förnissad! firas med en rullning av Petrus, en vilopaus för gubben & en Märta kram!  

 

I morrn åker hon i plurret! får ligga på trailern & svälla ihop i sjön, det funkar inte av kallvatten vi har i kranen här hemma , måste vara lite varmt för att trät ska gå ihop!

 

Spännande morgondag  & man kan ju hoppas att det fuktiga vädret har gjort att hon sväller fortare? vi får välan se...

 

                                         Kram kram!   

 

 
 
Kaisa

Kaisa

4 juli 2011 20:56

Ni är sena med sjösättningen, men bättre sent än aldrig, he he...

Lycka till! ☺

Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Lena

5 juli 2011 12:35

Ja väldigt sent ;) så sant så... men bättre sent än alldrig! ha ha...
Kram!♥

 
Ingen bild

Jane

5 juli 2011 06:26

Åh vad mysigt Petrus har det då :)
Lycka till med båten och ha en fin start på veckan, kramisar

Lena

5 juli 2011 12:34

Tack! Ja vi myser mest jämt här ;)
Kram!♥

 
Piedra

Piedra

5 juli 2011 09:36

Visst får du beställa en "jordgubbe" av mig! ☺ Vill du ha den som är till höger eller den som är till vänster på bilden på min blogg? (Tror jag la in bilden på Facebook också.) De har lite olika "hattar". Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

Lena

5 juli 2011 12:36

Den lite mer runda! till vänster va den va? ;)
Ska kolla på FB åxå! vi hörs :)
Kram!♥

 
stephie

stephie

5 juli 2011 14:57

märta är väl för söt! :) precis sådär mysig som en fralla ska va :)

http://www.thepinkstory.blogspot.com

Lena

5 juli 2011 20:23

Japp! hi hi.. hjärtat vårt!♥
Kram kram!♥

 
Buttons

Buttons

5 juli 2011 15:56

Underbara Svenska sommaren, gud vad jag längtar.

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

5 juli 2011 20:22

Förstår det, faktiskt så slår inget i världen den Svenska sommaren♥
Kram på er!♥

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

5 juli 2011 17:04

Jaså ni ska svälla båten :)..Hoppas att det går bra. risk för regn här, skönt tycker jag. Såå nu har jag gosat med frallan på maggen, men jag ser ju att han bara vill ha meeeer...Blessings.

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Lena

5 juli 2011 20:21

Japp nu ligger hon i vattnet & bara sväller!!
Har du gosat med en fralla?? eller ska en fralla ner i maggen? ha ha ha.. ;)
Kram på dej i alla fall! ha ha..♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards