frallorna

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Röj i ringen! ;)

Av Lena - 19 juni 2011 15:19

  

Lufsenburgs "Berta" blev bästa tik med Cert & BIM idag!!

GRATTIS GRATTIS!!!!  

 

Lufsenburgs "Hero" blev BIM!!!! GRATTIS!!!!  

Lufsenburgs "Vera" blev BIR!!!!! GRATTIS!!!!  om Vera tog något mer sedan vet jag inte just nu.

 

-Jo nu vet jag!! Vera blev BIS 2:a!!!!!! fantastiskt!!!  

 

Härlig dag i Avesta för dom som var där! inget regn fick dom heller super!!

Klart jag hade velat vara där!

Hoppas jag är piggare tills nästa omgång  

  

Vi åkte till hamnen en liten vända, gick omkring & kollade båtarna, de är väl ungefär det jag orkar...  

Malte inte alls rädd för vattnet! gick gärna & balanserade på kanten!  

 

Nu bara latar vi oss, & gubben är på jobbet!

-undra när det där regnet ska komma då??...

 

                                                Kram!!  

 
 
Ingen bild

Ewa

19 juni 2011 20:36

Du får en bamse vargkram av mig för det fina mottagandet du ordnat i myspysstugan. Jag var dit i kväll med ett litet lass med praktiska grejer. Och jag är förälskad :)
Din voffingar är såååå fina. I morrn ska jag ha en annan fin fralla, gissa vem ;)
Krya på dig Lena

Lena

19 juni 2011 21:09

Tack!! :)) Det är så underbart att höra att du älskar "vår" pytte/mys/pys/stuga♥ (kärt barn har många namn he he..) I går kvällst tyckte Mats att det kändes vemodigt... ett avslutat kapittel lixom... vänder blad...
Men vi gläds åt att du tar hand om platsen nu!! :))
Ja visst är dom fina!! & inte minst Ralf :))
Kram kram!♥

 
Kikkan

Kikkan

19 juni 2011 20:51

Hoppas Du mår bättre snart.. Trist att inte var sitt normala själv. Kramkram P.S 2 små tomater sittade jag idag när jag höll på att ta bort massa onödiga blad på plantorna. Blir det sol & värme blir det nog premiär smakning i slutet av veckan.D.S

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

19 juni 2011 21:16

Jag läste om & om igen "Tomtar" tänkte, ska hon äta tomtar? prydnads tomtar i porslin eller? fniss fniss.. ;) läste igen! & då såg jag att det stog "tomater" ha ha ha ha.. typiskt mej att se fel på vissa ord ;)
Så gott!! önskar att jag var sanndrömmare! för i natt drömde jag att jag hade ett träd smockfullt med tomater på! kanske för att jag inte kommit till skott & köpt några plantor till växthuset, bara tänker & ska, men blir inget av... attans ;(
Kram & ta hand om tomaterna! :))

 
Ingen bild

Tina

19 juni 2011 21:11

ojojoj tog Lufsenburgarna ALLA priserna?!
Vad kul!

Lena

19 juni 2011 21:18

Ha ha.. ja en del i alla fall!! :))) superkul!!
Kram!♥

 
Paloma

Paloma

19 juni 2011 21:25

Regnet? Det har vi här! Har regnat och varit is kallt hela dagen! krama vovvarna! och kram till dig!

http://http:www.bloggplatsen.se

Lena

20 juni 2011 17:07

Vi hoppas på bättre väder va? fniss... ;)
Har du raderat din blogg?? jag kommer i alla fall inte in på den längre...
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards