frallorna

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Lena - 10 maj 2011 21:01

  

Åkte till Eskilstuna efter mitt jobb, kollade in Husbilen vi båda ville ha  

-& föll som furor både gubben & jag!  

Hämtar hem den på Torsdag!  

-ja ja ja ja va glad jag är!!!!!!!!!    

Blev förståss en hel del bilåkande & väntan för vovvarna...  

...stannade en gång på nervägen & en längre stund på hemvägen, då vi åt medhavd mat & gick en liten vända.

 

Efter intensivt letande på Internet  fann vi så *DEN* som vi båda ville ha! fanns inte nästgårds, men inte allt för långt bort heller, & lite får man allt ge* för att få*! 

 

Nu håller Melodifestivalen på, hör inget jag gillat hitills, men vänta bara tills torsdag, då sjunger mina & gubbens favoriter, nämligen -DANMARK!  

 

                                   Kram i kvälls värmen!    

Av Lena - 10 maj 2011 08:16

  

                                 Så vacker morgon...

 

Vaknade för tuppen! kunde inte sova...

 

Gick ut, varmt, barfota, dagg i gräset, helt underbart...  

 

                                    Kram & fin dag i solen!!  

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards