frallorna

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Gomiddag!

Av Lena - 13 april 2011 14:41

  

Denna Påsk gumma håller jag på med, tror hon ska få en klänning med rosor på  

 

Promenad, följde med gubben på en del ärenden, vovvarna åxå såklart.

 

Nu ska jag fixa hem mos, tror jag gör världens godaste! om jag får skryta  till det, sojabitar för mej, korv för gubben.

 

Efter en disig morgon, börjar värmen stiga & molnen skingras! härligt!

 

                                        Kram kram!  

 
 
Tina

Tina

13 april 2011 17:37

Vilken härlig kärring! Urläcker!!!

http://www.tinric.com

Lena

13 april 2011 19:50

Fniss.. kul & pyssligt att få ihop henne ;)
Kram kram1♥

 
Ingen bild

Syster

13 april 2011 18:11

Vilken söt kärring!
Lycka till imorgon, hoppas du kan slappna av och tänka på något annat. Pussa Märtisen från moster. Kram på er!

Lena

13 april 2011 19:49

Ska puusa henne från bästis moster!♥
Kram på er♥

 
Ingen bild

Kerstin.

13 april 2011 18:15

Men vilken härlig påskkärring,hoppas att hon kommer till Blåkulla för det är väl dit hon ska.......
Tänker på dej å Märta i morron, allt kommer å gå bra, hon är i trygga händer, vi håller tummarna jag å Kasper. Lycka till,,Kram Kerstin.

Lena

13 april 2011 19:48

Ja om hon vet var de ligger så? annars får hon flyga här hemma, fniss.. ;)
Tack♥
Kram på er♥

 
kicksson

kicksson

13 april 2011 22:53

Vilken underbar påsk kärring... tror säkert en blommig klänning skulle passa henne helt perfekt. Kommer att tänka på lilla gosiga Märta i morgon.. Extra kram till henne, allt kommer säkert att gå bra. Nattikramar ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

14 april 2011 09:47

Tack snälla för dina tankar♥ det är över & allt gått så bra!
Rostyget är fantastiskt! men så hittade jag ett annat tyg än det med rosorna! har ju en del att välja bland, vi får se vad det blir! ;)
Kram kram!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards