frallorna

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Lena - 11 april 2011 20:24

  

Malte: -Dej gillar jag! för du är så...                                           ...sööööt! 

               -Molly med matte gillar jag åxå!    ...gillar att kolla på när andra arbetar gör jag åxå!     

 

   

Söt kompis! han gillar jag åxå! fast han är lite vild av sej    

Men tacka vet jag Molly! vild & sprattlig, men så snäll &                                       ...sööööt!  

 

Malte Palte är så cool numer på kursen, den lugnaste av dom alla! som tjuren Ferdinand ungefär!  

 

Bara 2 gånger kvar nu, önskar att det var minst 22... för ååå va kul det är att jobba med honom!   Dagens andra festing kröp på Malte nyss, suck igen...

 

                               Kram & fin kväll    

Av Lena - 11 april 2011 14:40

  

Gick till skogen alla 3 istället för en promenad med bara 2

-Då kom solen! juvligt!

 

  Lite snö fanns kvar, hur kul va de då att busa i?    

 

  

 

  

 

  

          & så hem till lek & solning på gården!  

 

  

 

  

Katter, hundar & leksaker, är vad våran lilla trädgård består av!  

 

Solen värmer så jag tror vi har +20 & lite till! 

-så varmt så vi nästan storknar på gården!   dörren står öppen, & faktiskt så är det skönare inne! för här är svalt!

-ska man redan börja klaga på värmen?  

 

För oss årets första fästing följde med hem via Märta! suck...

 

Om en stund åker Malte & jag på kurs, hämtar upp en vän i grannbyn som har en Bordecollie flick valp! -så söt  

Idag tar jag kameran med åxå 

 

                                      Kram på er!   

Av Lena - 11 april 2011 10:48

  

Märtas pussar är så goa så man nästan svimmar, ska ni veta!  

 

Förmiddag, ingen sol, inte kallt.

 

Valpkurs med Malte på eftermiddagen, en skön promenad med Petrus & Märta, ta bort julgranen från gården, kanske fixa lite i mitt fina växthus?  

-där jag igår såg årets första spindel!

-& jag lovar, dom som bor där är STORA & lurviga! sådana där skräckisar! hua....

-Försöker intala mej att dom inte vet hur hemska dom ser ut...

-försöker intala mej att dom är snälla...

-försöker mentalt bota min spindelfobi... -varje dag resten av sommaren & hösten från & med nu! suck...

Spindlar är min enda fobi, vad som helst, men inte dom...

Fast ändå måste jag aceptera dom, annars låser jag mej ju ute från livet...

...livet i skogen, livet med Karin & livet i växthuset...

 

                       Kram & fin måndag på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards