frallorna

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Lång bildkavalkad! :)

Av Lena - 9 april 2011 16:59

 

      Malte fick sin HP rosett!!    

        & kritik som jag är helhöjd med!    

Maria & Hero -Maltes bror- & gubben &.... Malte 

                     -Undersökning! gick igenom!       Brossan Hero blev 1:a! av dom 2, blev så BIM...    

   ..med superfin kritik!! GRATTIS på er Maria & Hero!                                   Stolt pappa!!!  ..   

    Såååå trött Malte!   

                                           Nöjda!   

Valpklass 4-6 månader Dommare Gunilla Skallman

Lufsenburgs Too Much *Vera*  blev BIR    -Petrus släkting!

Lufsenburgs Hot Dog    *Hero* blev BIM   -Petrus son!

   

    & denna Too Much *Vackra Vera* med fina...   

                                  ..kritiken, blev sedan...   

BIS 4:a!!! GRATTIS på er Marina & Vera!    

& här blir vackra veteran Springeln:

Hollivera´s Elinor Rigby *Indra* & Amanda BIS 2:a!!!

GRATTIS på er!     

      Söt  ! Qrissy´sThabo *Lucas*   

Hej min fina! sa Stig Ove till sin uppfödning...   

...Qrissy´s Atena *Dolly*       

Maria & *Olle* -Sweet Noblesse Power Of Love blev BIR!  

Sedan hann jag inte se vidare hur det gick...  

Söta Kasper med matte kom & hejjade på *brossan* Hero!   

   

Denna fantastiskt coola & söta Leonberger blev BIS 1:a!  

Var så trött på allt, så han lade sej & somnade när han vann, mitt under pris sermonin!   hur go får man va?...   

..ja för vad säger man? -hur goa får man va?

Barn med hund! hjälp vilket sött par!  

 

Spännande dag! träffat så många fina trevliga vänner!!!

Malte fick sin HP rosett!

& Lufsenburgs hundarna visade sej från den *fina* sidan!  

 

Tog på kraften med alla synintryck, Malte sov över 2 timmar non-stop!

 

(klicka på bilderna så blir dom större) = skryt  

 

Nu ska vi falla ihop på golvsängen & bara njuta!

 

                                          Kram på er!!       

 
 
marina

marina

9 april 2011 17:48

Va fina bilderna blev! Längtar massor efter mailet så jag kan lägga upp lite skrytbilder. ;) Det var superskoj att träffa er och härliga Malte. :)
Kram

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

9 april 2011 17:57

Nja, skulle egentligen ha en bättre blixt...
Men men! alltid något! ;)
Kolla inlägget igen, jag sjusterade i en halvtimme innan jag blev nöjd, fniss.. ;)
Kort kommer!
Super trevlig dag! kul att träffa dej & gubben din! :)
& GRATTIS till fina placeringar med Vackra Vera!! :))))
Kram!♥

 
Ingen bild

anki

9 april 2011 18:37

Grattis Malte till din första utställning med fin kritik och vacker HP-rosett. Fortsättnin följer säkert med fina framgångar

Lena

9 april 2011 18:44

Ska framföra Tacket! :)
Ja vi får väl se om gubben vill? fniss.. ;)
Kram på er!♥

 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

9 april 2011 19:03

GRATTIS Malte, Jag har visserligen ingen aning om vad pim, bim sip,bir osv. betyder, men att det är bra, det fattar jag .........Tjusiga foton som vanligt, och jag kunde inte låta bli att tänka på vilket tvättjobb Matte skulle fått om Jag varit med på den där leriga blöta vägen........hua hua.......men kul skulle vi ha .....soliga kramar

http://floridatjej.bloggplatsen.se

Lena

9 april 2011 19:12

Då kan jag berätta för dej Button! -att det vet inte jag heller! alltså vad alla förkortningar betyder ;)
Men bara man får en rosett får man vara glad! fniss.. ;)
Nej någon Button på dessa lervällings vägar skulle inte bli så bra! så håll dej hemma ett tag till i ditt soliga Florida ;) & kom hit när vi har sol! hi hi.. ;) som du är van :)
Kram & Tack!♥

 
Di

Di

9 april 2011 20:43

Å vilka underbara bilder, grattis till er!! KRAM och njut av plaketten

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

9 april 2011 20:53

Tack! :)
Ja vi njuter av dagen!♥ den blev så bra! :)
Kram!♥

 
Roxanna

Roxanna

9 april 2011 21:49

Grattis va kul :)
Skulle så gärna vilja ställa ut min lilla Uffe.

Kram kram ♥ :)

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

Lena

9 april 2011 22:12

Tack! :))
Synd för dej när man vill ställa & det inte går...
Kram!♥

 
Ingen bild

so.carlsson.

9 april 2011 21:49

Ja man kan ju inte påstå att husse gör sig bra på bild men när han närmar sig 50 så får man väl vara glad ändå .Brorsan Uffe kom över en vända på e.m så vi bråkade en stund nu har vi sett körslaget och kvälls pinkat så nu är det dax att lägga sig.Tänk om Ada för en gång skull kunde maka åt sig lite men nej då . Ha nu en fortsatt skön helg hälsningar Barbro.

Lena

9 april 2011 22:06

Ja hjälp Barbro! förfallet på din Husse är förfärligt! inget hår kvar & närsynt ser han ut att vara åxå! kan han gå utan rulator? ;)
Läggdax här åxå, jag blev lite trött efter allt ståhej, men sedan kvicknade jag i igen här hemma! mamma tror jag kommer sova som en stock ;)
Kram på er!♥ /Malte!

 
kicksson

kicksson

9 april 2011 23:11

Vilken bra dag Ni har haft.. tänkte på Er flera ggr under dagen. Stolta kan jag verkligen förstå att Ni alla är. Ni kommer säkert att sova gott i natt. Kramkram ♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

10 april 2011 14:30

Ja vi sov så gott! :) & jätte nöjda med gårdagen!
Nu ny dag & nya utmaningar! :)
Kram på dej!♥

 
Veronica

Veronica

10 april 2011 09:46

Grattis till jättefin kritik!!! :) Jag tänkte bara säga att jag länkar din blogg till min. För här är jag ju allt som oftast. ;)

http://akashas.blogg.se

Lena

10 april 2011 14:29

Tack! :)Då gör jag detsamma! din blogg är bara sååå fin!! :)
Kram på er!♥

 
Tina

Tina

12 april 2011 10:47

Grattis!
Vilka härliga resultat och filken rolig dag ni har haft!

http://http:www.tinric.com

Lena

12 april 2011 14:31

Ja super verkligen! hi hi :)))
Kram kram!♥

 
Ingen bild

ErikaSH

12 april 2011 13:47

Fina bilder (som vanligt!)! Kul att lilla argbiggan Dolly fick vara med oxå! Men halvbrossan Lukas gillade hon faktiskt! =) Kul att det går bra för alla Pertus-avkommer. Synes! Kramen

Lena

12 april 2011 14:29

Dolly är söt!♥ ja hon verkar gilla killar? inte fy skam he he.. ;)
Mmmm dom fick fina bebbar, super duper kul! bara Malte som blev taxig fniss..
Kram på er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards