frallorna

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Lena - 8 april 2011 16:59

  

Åkte i väg till grannstaden på förmiddagen, gubben skulle ha en grej där.

Vovvar & fika packades in i bilen.  

 

  

 

  

 

  

Samma blåsväder idag åxå,  typiskt vår väder    

Jaha! så var det dax för denna *Tax Malte* att gå på sin första utställning!

En Valp utställning i Avesta.  

(lånad bild)

Där blev Petrus BETS IN SHOW för 2 år sedan

Amanda Arnler  visade honom!

Dommare i BIS finalen var Joakim Ohlsson

-Vilken känsla....  

 

Men med sötaste Malte har jag inga större förhoppningar i morrn...

& för oss spelar det INGEN ROLL hur det går, hann är ändå den vackraste!  

 

Mina utställnings nerver spökar igen  uch.. gillar inte att trippa runt i ringen...

Så jag sa till gubben, -du får visa Palte mannen på lördag!

Först skrattade han, men sedan sa han OK!  

& jag tänkte...  ....

 

Så så får det bli! Gubben & Malte i ringen! första gången för dom båda! & jag kan ta kort & faktiskt hålla tummarna nu när jag slipper gå själv!

 

Kan ju i alla fall hoppas på en HP rosett  

 

Tycker ju Malte blir snyggare & snyggare, även om hann är lite lång, & jämför man färgen med Petrus, så är ju Petrus oslagbar, ever...

Malte är brun, Petrus är verkligen inte brun, utan RÖD! som en räv, fy attans vilken läcker färg han har...  den är det inte många frallor som slår... & så den läckra svarta masken på det! Lovley! säger en *partisk* matte!  

 

Storm, regn & snö om varannat som sagt, just nu spöregn...

 

                           Kram på er så ses vi i morrn!    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards