frallorna

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Lena - 5 april 2011 17:19

  

Kom hem tidigt från jobbet, disigt väder men varmt, bestämde mej för att gå runt denna sjö med Petrus & Märta  

 

  

 

  

                              Översvämmningar mest överallt...  

                                          Vackert  

Hoppsan! vid fågelsjön kom ett par Kanadagäss & flög över våra huvuden!  

Gick genom den lilla byn som inte många själar bor i...  

 

  

Det stog i tidningen idag att ett Tranpar hade landat i vår by, såg dom när jag åkte hem från jobbet, där långt ute på en åker.

Men så när vi kommit halvägs runt sjön, kollade jag upp mot där vi var & gick så mycket när det var snö, & där stog en hel skåck!  

& som om inte det skulle räcka, så såg jag min första Tusselago åxå! -va glad jag blev!    Fast i norrlägen ligger det bra mycket snö kvar ännu...

 

Läste att vi ska få regn till kvällen, & tittar jag ut så är det nog på *G* mörka moln drar in över oss...

 

Skön lång promenad, Petrus & Märta fick vara lösa & njuta, spännande med alla dofter  , men i byarna man paserar där får dom gå kopplade!  

 

Malte Palte fick följa *pappa2* in till bil reservdels butiken!

-inte fy skam det heller! han pussade hela personal styrkan!  

 

                                     Kram kram!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards