frallorna

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Lena - 4 april 2011 19:24

  

 

Hem från jobbet, snida om & iväg med Malte på valpkursen!

det där fundersamma & lite blyga är snart ett minne blott!  

Nu tar han för sej som jag vill! skönt!  

 

Nyss total nockad av Märta!

-aaaaaaaaj....  

 

Böjde mej ner från stolen som vanligt här vid datorn, & gör som vanligt när jag lyfter upp Gull Fia, hon hjälper alltid till & hoppar upp på bakbenen, vet inte om hon hoppade högre, eller om jag böjde mej längre ner...

Vilken stjärnsmäll! rakt mot munnen, svartnade till en hundradel, läpparna är domnade & svullnade upp på en gång!

-Har inte kollat spegeln ännu... ingen blodsmak & inga tänder käns lösa...  

Märta märkte ingenting, smällen tog i hennes huvud, men hon sussar på mina ben helt ovetandes som om inget hänt...

 

Nu slappo dax!

 

                                           Kram!   

 

 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards