frallorna

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Lena - 24 mars 2011 20:22

  

Jaha så var jag här igen då! fy attans vilken tid det tagit att få tillbaks internet!!  

En Royter eller hur det heter, gick sönder i deras bredbands station förra torsdagen, när den väl lagats i måndags, ja då hade den slagit sönder vårt modem åxå!  

Det nya modemet kom så ÄNTELIGEN idag!                              Men vi har roat oss såväl ute som inne!


Dagar med sol & snö, blåst, värme & kyla...


Men alltså, så tomt det blir utan internet!

& jag kan inte hitta en enda grej som varit bra med att ha varit utan internet! hoppas verkligen jag slipper detta nå mer!  


Förra fredagen hade vi värsta snöoväder! Märta stog i fönstret & spejade, skönast inne den dagen  

På lördagen pulsade vi oss fram på åkrarna! hade pulkan med oss så malte kunde åka & vila sina ben emellanåt!   Här sitter vi på pulkan & njuter av en helt otrolig värme! & en otroligt vacker utsikt!

Malte njöt & slumrade en stund, vilken känsla fastän det kommit över en dec med snö...

Snön är dock snart borta! owaw va fort den smälter!


Idag på mitt jobb, blev det så att vi åkte till stadens centrum, Viktoria & Daniel skulle komma dit!

-Jaha! så stog vi där i blåsten & väntade, inte alls många var där, & så kom dom...   ...tänkte att jag måste ju prova att ta ett kort med mobilen på dom!

Hade en *hejjig* dam bredvid mej, som ropade till sej dom! & dom kom så snällt, ställde sej framför oss, bara 2 meter ifrån sådär, *årets bild* tänkte jag  som nyss tagit detta kort, skulle ta ett när dom tittade in i kameran, men i den stog det:

-Vänta kameran laddar om....  

-Men det gjorde inte Viktoria & Daniel! dom log & gick vidare & hälsade på resterande nyfikna åskådare!


& jag som kallar mej för *paparatzi fotograf nr:1*!

-Jo tjena!!

-Inte när det gäller i alla fall!! 


Nåja! en härlig dag! kurs med Märta! & internet tillbaks!

-Vad mer kan man begära?


Ledig tills måndag!

Nu ska jag ta igen allt jag missat under dessa dagar!

& massa kort ska ni åxå få!

-MINA FINASTE ÄLSKADE BLOGG VÄNNER!! 


                                           Kram Kram!  

 



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards