frallorna

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

En hälsning från Lena...

Av Lena - 21 mars 2011 09:58

Hej på er!


Idag har jag, Lenas syster fått äran att blogga. Såg imorse att några av er börjar bli oroliga över att det hänt något eftersom detinte har gjorts några nya inlägg på länge. Lena, hennes familj och alla djuren mår bra, Lenas internet uppkopling däremot har fått någon sjukdom ;) Hon hälsar så gott till Er alla och återkommer snart!

Lilla syster yster önskar Er alla en riktigt bra dag!


P.S Vet ni om att jag har världens BÄSTA syster!!! D.S

 
 
Tina

Tina

21 mars 2011 11:07

Ojoj, det är inte kul med någon som helst form av internetsjuka. Då hoppas jag att Lenas uppkoppling kryar på sig så att jag jag få min dagliga dos av vackra bilder och glad läsning :0)

Haha, klart att du har världens bästa syster, det vet väl alla :0)

http://www.tinric.com

Lena

24 mars 2011 18:40

tack! :))
Här igen, vilket elände att vara ouppkopplad ;(
Men nu kommer bilder igen!
Kram!♥

 
Ingen bild

Geddfish

21 mars 2011 11:42

Absolut kan du ha världens bästa syster på ert håll, haha!
Jag har ingen syster och ingen bror...
Men jag har 2 pojkar och 2 flickor själv, så dom kan vara världens bästa syskon!
Hälsa till Lena från Geddan!
Kramkram

Lena

24 mars 2011 18:38

Japp! alla våra fina är väl världens bästa!! :)))
Kram!♥

 
Ingen bild

anki

21 mars 2011 11:56

Det var skönt att höra att det inte hänt något allvarligt med familjen....ja man blir faktiskt orolig eftersom Lena är så duktig på att uppdatera sig varje dag. Ja det är klart att jag förstår att Lena är världens bästa syster.

Lena

24 mars 2011 18:38

Japp hon är bäst! :))
Fy attans för att vara utan internet! som att leva avskild från världen, eller bo i yttre rymden typ ;)
Kram!♥

 
Ingen bild

Carin

21 mars 2011 12:23

Skönt att höra att allt är ok.
Jag vet att Lena är en toppen tjej, men det är du oxå i Lenas och många andras ögon.

Kram kram

Lena

24 mars 2011 18:36

Tack Carin! fina ord!♥
Kram!♥

 
Di

Di

21 mars 2011 14:21

Tur att det är bara uppkopplingen som är trasig ;) själv lyckades jag pilla sönder den trådlösa uppkopplingen hemma igår ;) haha...KRAM till er!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

24 mars 2011 18:36

Ett haveri hos bredbands bolaget slog så ut vårat modem, lång & eländig prosess, men nu är jag här igen! :)))
Kram!♥

 
Martina

Martina

21 mars 2011 18:28

Hej! Tummen upp för lilla syster yster!
Vi vet att Lena är världens bästa!!!!
Hälsa henne så gött, och ha det så bra du oxå =)
Kram Martina med hundarna

http://martinaarnler.blogg.se

Lena

24 mars 2011 18:40

Mer beröm ;) mer mer fniss.. ;)

 
Ingen bild

Martina

21 mars 2011 18:32

Hej! Tummen upp för lilla syster yster!
Vi vet att Lena är världens bästa!
Hälsa henne så gött, och ha det så bra du oxå!
Kram Martina och hundarna
www.martinaarnler.blogg.se

Lena

24 mars 2011 18:35

Tack! bra att du upprepar dej så jag riktigt får känna på hur bra jag är! fniss ;)
Kram!♥

 
skånepågen

skånepågen

21 mars 2011 20:13

Skönt att höra !

http://aake.bloggagratis.se

Lena

24 mars 2011 18:34

Japp!! en prövningens tid att leva utan att vara uppkopplad ha ha ;)
Kram!♥

 
kicksson

kicksson

22 mars 2011 00:47

Hej! Har haft Borlänge besök i helgen.. så det fina dalahäst halsbandet har varit i farten!! Kramkram till Lenas kära lilla ystersyster ♥ & till Lena & voffsingarna också förståss.♥♥♥

http://kicksson.bloggplatsen.se

Lena

24 mars 2011 18:33

Härligt! :))
Nu är jag *Lena* tillbaks ;) & tackar från oss alla! :))
Kram!♥

 
Ingen bild

optimist

22 mars 2011 11:17

Joo, vi vet det, hon är helt suverän, inte minst för sin empati för människor och djur. Fint att du kunde meddela oss, angående frånvaron. Hoppas att det ordnar till sig snart med datoriet. Hälsa så mycket. Kram till er båda.

Lena

24 mars 2011 18:31

Jag är här nu, så skönt med internet igen! :)))
Kram!♥

 
marina

marina

22 mars 2011 15:47

Va skönt att inget hänt. Hoppas Lena snart har fått tillbaka sin uppkoppling så vi får njuta av hennes inlägg. :)

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

24 mars 2011 18:31

Är tillbaks nu ;) LYCKA!! :)))
Kram!♥

 
Roxanna

Roxanna

22 mars 2011 16:34

Hoppas att ditt internet kommer igång snart så man får lite rolig läsning :D

Kram kram

http://uffepuffe.blogg.se

Lena

24 mars 2011 18:28

Vilket handikapp att vara utan det!! suck ;)
Kraaaam!♥

 
Ingrid

Ingrid

22 mars 2011 23:32

Hälsa till Lena o sötskrynklorna att vi väntar på nya inlägg o härliga bilder när hennes internet känner sig piggt och friskt igen ;-)

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Lena

24 mars 2011 18:27

Nu är jag här ;) härligt!! :))))
Kram!♥

 
Ingen bild

Mona

23 mars 2011 08:58

Oj...så det kan bli!

Ha en skön onsdag systrar!

KraMen

Lena

24 mars 2011 18:27

Tack! & nu är jag tillbaks!! :))
Kram!♥

 
Snosse

Snosse

24 mars 2011 18:08

Åh, vad skönt att allt är bra med Lena och hundarna!!!

http://blogg.expressen.se/snossefilosoferar

Lena

24 mars 2011 18:27

Jaaaa! :)))
Kram från Lena! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards