frallorna

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Så där ja!

Av Lena - 10 mars 2011 18:46

  

Vi tränade på att sitta på rumpan, Hive five, vinka & att gå mellan mina ben när jag går.

 

Det sistnämda var lite bökigt, men kanske mest för mej  

 

Hive five är ju lixom klart innan man börjar, likaså att vinka & att sitta på rumpan, är åxå rätt så lätt, där lär vi dock träna på balansen, för även om rumpan är rund & stor, så är den inte så lätt att sitta på utan stöd  

 

Gösses så hon gillade att komma dit igen!  

men träna var hon bara med på några minuter åt gången!  

-sedan ville hon bara gå sin egen väg, lukta & titta på dom andra!, eller busa...  

Så vi tog många pausar med lek & så, för meningen är ju att vi två ska ha kul åxå!  

 

& nästa gång lägger vi in fler övningar + balansövningar  

-Märta vill ha ombyten i övningarna, så vi tränar flera olika saker under ett pass.

 

-Hur kul som helst!!!!! & Märta är helt slut i kupan!  

 

                                              Kram på er!!  

 
 
Di

Di

10 mars 2011 19:37

Härliga bilder, vet inte vad du ska med en ny kamera till ;) tycker du tar fina bilder ändå...men klart, det blir väl ännu bättre med en ny kamera :) har du tänkt dig något speciellt?
kram kram och ha en fin kväll!

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

10 mars 2011 20:20

Vet inte vad jag vill ha heller!! är ju en enda stor Jungel av olika kameror att leta bland! hmmm ???
-något förslag kanske??? eller så ett Objektiv, men inte ens där vet jag vad jag vill ha?... ;)
Tack & detsamma!! :)♥

 
kkicki

kkicki

10 mars 2011 19:53

Så söööt du är Märta,och garanterat BÄST av alla.....Puss&Kram från Lotta

http://www.frallanlotta.blogspot.com

Lena

10 mars 2011 20:16

Japp!! Bäst & sötast ;) fniss..
Kram!♥

 
Ingen bild

Yrran

10 mars 2011 20:07

Men jösses vilken söt bild på lilla Ärtan-Pärtan. Mosters gulligaste!

Lena

10 mars 2011 20:16

Ja mosters lilla söta!♥ ;) & en riktig tokfia! :)
Kram på er!♥

 
Ingrid

Ingrid

11 mars 2011 09:07

Åååh, jösses :-) Mitt hjärta smälter som en smörklick på het potatis. Vilken fin bild och vad duktig hon är.

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Lena

11 mars 2011 10:08

Japp! hi hi.. vår lilla tok fia ;)
Kram!♥

 
Roxanna

Roxanna

11 mars 2011 09:24

Hahaha, va söt lilla Märta är :)

Kram kram ♥

http://uffepuffe.bloggplatsen.se

Lena

11 mars 2011 10:07

Mmmm ;) hi hi..
Kram på er!♥

 
marina

marina

11 mars 2011 15:09

Gudars så söt! Vi har börjat klickerträna med Vera och tänkte jag skulle ge mig på sitta fint nästa vecka. Men om Märta lärde det sig på en dag så ska väl Vera klara det också. :)
Kramar

http://www.marinapralina.bloggplatsen.se

Lena

12 mars 2011 11:17

ja de går fort att lära dom!! :) gott godis är nyckel ;) he he..
Kram på er!♥

 
Di

Di

12 mars 2011 07:46

Kommer inte ihåg om du hade en nikon? Vad har du för objektiv nu? Vad ska du fota? Svara på det så kan jag kanske ge tips kramar

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

12 mars 2011 11:01

Jag fotar ju bara mina vovvar & naturen! men ett makro ska jag nog inte ha, vill ha ett som täcker det mesta utan att behöva byta, kollade på ett 18-300! men blev feg för att skärpan skulle vara dålig när bredden var så stor, men jag kanske bara är nojjig, en -hon som jobbade på dansstudion på kursen vi gick, Marie? hade ett sådant, & hon var nöjd!
Ja visst har jag en NIKON & så får det förbli, vill inte krångla & byta märke ;)
Nu ska jag ut 6 fota i solen!! :)
Kram & fin dag i solen!♥

 
Di

Di

13 mars 2011 22:28

18-300 är kanon, jag har köpt ett och det är bra pris på det också nu på Expert i stan...du kan få prova mitt om du vill innan :) bara att höra av dig! Ska du köpa nytt är ju D90 prisvärd, själv har jag en D5000 och den är kanon också och finns för ett bra pris... kram kram

http://dithequeen.blogspot.com

Lena

14 mars 2011 14:44

Nämen va säger du!!?? har du ett 18-300? spännande, ska kolla in det på stan! kanske börjar jag med objektivet & blir mer nöjd med min kamera sedan?? ;)
Kram & tack!! :))♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards