frallorna

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Gokväll..

Av Lena - 7 mars 2011 20:01

  

 

Idag har dagen gått på i ett!!  

 

Avslutades med Valpkurs! dock inga hundar med på första gången, bara teori.

Men nästa måndag, då får Malte vara med, kul åxå att en kompis går med sin Border Collie valp! så vi samåker  

Har ju gått denna kurs 2 gånger tidigar, så nog kan jag, men jag tror den kommer bli så nyttig för Malte Palte!

 

& så anmälde jag Märta till en kurs åxå! startar på torsdag, den heter Trix & konster!  

 

Tror hon kommer stor gilla den! & över huvud taget fullkomligt älskade Petrus & Märta att vara där & träna

Märta gick ju en Sök kurs där för 1 år sedan, gösses så duktig hon var! fattade vinken innan man hann blinka!  

 

Nu det sedvanliga! tv:mys  

 

                                             Kram på er!  

 
 
Ingen bild

Kerstin.

7 mars 2011 20:29

Jättesnygg bild.Kul att börja gå på kurs, är så roligt att gå med valpar, även Märta kommer nog att gilla läget.Vi i Kärringgänget skall börja med hundträningen nu i mars igen, och det håller väl på till jul, med lite avbrott då å då.Terroristen Hero har varit här i dag, och på torsdag kommer dom på morron och blir här till kvällen, och då är nog både jag å Kasper helt slut. Kram Kerstin.

Lena

7 mars 2011 22:11

Ja å va kul de ska bli!! :) & jag förstår att du åxå längtar efter *kärring gänget* he he.. ;)
Jag var åxå med ett *gäng* genom Martina, träffades på olika ställen & tränade, men blev lite stiltje ett tag när kyla & snön kom, men när det drar igång igen så blir det Petrus & jag på den! :)
Synd att jag jobbar på torsdag & sedan hund kursen, annars hade jag gärna kommit & träffat maffian! ;)
Kram på er!♥

 
Tina

Tina

7 mars 2011 22:52

Vilken snygging, och dra åt... vad han växer!
Vad kul med kurs!
Har du testat Rallylydnad med hundarna?
Gör det annars - jättekul!
Kram Kram

http://www.tinric.com

Lena

7 mars 2011 23:05

ha ha.. ja du, han växer så det knakar! ;)
Rally lydnads kursen är samma dag efter Märtas kurs, ganska så sent på kvällen, så jag tror inte det blir så, men skulle varit super kul ;)
Kram!♥

 
Ingrid

Ingrid

8 mars 2011 00:20

Åh va kul, Vi gick på kurs för 1 år sedan, och vi testade att lägga spår och använda oss utav det spåret. Svea och Filippa var trötta i 3 dagar efteråt. Spårkursen var 4-5 timmar en söndag. På måndagen så lyfte de på ögonbrynen och kikade på oss under lugg när vi sa det magiska ordet "kissa" :-)
Lycka till!
Kram

http://solfrallan.bloggplatsen.se

Lena

8 mars 2011 10:15

Ja hund kurser är bara såååå roliga & inspererande! för både 2 & fyrbenta ;) & visst, det tar som bara den när man går sök kurser, tröttsamt i början ;) ha ha..
Kram kram!♥

 
Ingen bild

Simona

8 mars 2011 09:58

Önskar dig en fin fettisdag och en bra kvinnodag idag :)

Kram!

Lena

8 mars 2011 10:13

Tack!! :) ja just ja, det är ju den dagen idag ;)
Kram & detsamma!!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards