frallorna

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Lena - 22 februari 2011 21:41

  

                               2 vackra Fransoser!! 

 

                        Kram & godnatt för idag!  

Av Lena - 22 februari 2011 16:11

  

Far & son, jag älskar förståss dessa 2 lika mycket som Pinsessan!  om nu någon trodde något annat...  

 

Men så totalt helt olika personligheter dom är!  

 

Gubben åkte till jobbet när jag kom hem, han hade tagit en lill vända på förmiddagen med trion, då var det bara -7, när jag kom hem var det -11 & jag beslöt att ta först Petrus på en promenad, medans Märta & Malte var hemma, sedan Märta & dom andra 2 hemma.

Malte Palte fick nöja sej med en vända utanför huset & spring på gården!  

 

Det är lite extra pyssel att ha en bebis i huset  

 

Snö snö snö, den slutar alldrig falla suck suck... tur den är lätt!

 

                                         Kram på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards