frallorna

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Lena - 20 februari 2011 17:17

  

                                        -Vart ska vi??  

-äh vi går så får vi se vart vi hamnar..  

..vi gick & gick..-Jag funderade lite... eller mycket... men!..  

..insåg att skoterspåren skulle bli bra! trots att en bilväg finns en bit bort, med all Romme Alpin trafik på, men vi gick bortåt & hade sååå mysigt!  

  

  

Busade på, rejsade & gjorde egna vägar!  

 

Blev en härlig tur på en timme i -8, men sedan jag pulsat efter dom 2 *lätta* flygande vovvarna så kändes det som om det var sommar ute  det gick bra ett tag, men på slutet av spåren, så sjönk jag en halvmeter varje steg jag tog, ugg ugg vad jag fick kämpa  

 

Malte palte fick stanna hemma med pappa 2! & Baffe  

  

Jag har retucherat alla korten, det finns något på fotospråk som kallas *den blå timmen* den var vi ute i nu, allt får en blå ton, vackert iof. men jag ljusade upp korten aningen  vill helst ha vit snö!... 

 

Nu är dock himlen snart mörkblå, tv mys väntar & Solsidan inte minst!

 

                           Kram & fin kväll på er!!  

Av Lena - 20 februari 2011 09:04

  

Vacker som en morgon gryning!  

 

Morrn morrn i kallan som håller i sej!

 

Nu på morgonen har vi -23,5 ute, men varmt & gott inne! värmen har hållit sej kvar trots det kalla utanför  & nu strålar solen in & värmer vårt hus än mer! rena rama *playan*  

 

Petrus & Märta sover gärna en stund till  Malte Palte har slagit sin drill utanför dörren, lång & kall hua, men bajjade gjorde han på sitt favvo ställe inne! så de så!  

 

Bilar & bussar åker i en strid ström mot Romme Alpin, dom får nog åka i Rånarluva & mössa på hjälmen!  

 

Nu ska jag krypa tillbaks under täcket med vovvsen & kolla tv, Slalom för herrar om en stund, & just nu -Min plats på landet, serien från England där dom letar hus, åååå vad jag gillar dom pogrammen!  

   Kram i det kalla & fin söndags morgon!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards